Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HULP d90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HULP d90

    ik ga wss een d90 kopen
    1050 met VRII 18-200 nikkor lens . Is het een Goede lens ?

  • #2
    Re: HULP d90

    Een goeie all-rounder.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: HULP d90

      Dus doen voor 550 ? SPLINTER NIEUWE UIT WINKEL

      Comment


      • #4
        Re: HULP d90

        welke winkel is dat? was ook op zoek naar D90

        Comment


        • #5
          Re: HULP d90

          Lijkt me momenteel een redelijke prijs. Als je geen superzoom zoekt is dit ook een optie:

          http://www.redcoon.nl/B167096-Nikon-...as?refId=tweak
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: HULP d90

            Ik weet niet wat ts budget is maar ik zou die combinatie niet kopen.(ts ging van 500 naar 1000)
            Zou eerder gaan voor 18-105 met 70-300 heb je voor nog geen €1300,-
            Op D90 wordt 18-105 een 27 - 157 & 70-300 een 105-455 de 18-200 een 27-300

            Ik heb ook steeds hier en overal gelezen dat de zoom niet te groot mag zijn wegens vervormingen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Seppe_ Bekijk bericht
            welke winkel is dat? was ook op zoek naar D90
            Wacht op Ts volgende topic: Heeft iemand ervaringen met winkel XXX

            Bij http://www.kamera-express.be/product/nikon-d90-body-/ voor €539,-+€4,99,- = €543,99,-(+ 5j garantie)

            Zijn solden nu hé

            Wie zelf zoekt die vind wel iets.
            Never resist temptation or it could go away...
            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

            Comment


            • #7
              Re: HULP d90

              Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht

              Bij http://www.kamera-express.be/product/nikon-d90-body-/ voor €539,-+€4,99,- = €543,99,-(+ 5j garantie)

              Zijn solden nu hé

              Wie zelf zoekt die vind wel iets.

              Mooie prijs maar niet op stock!
              Zo gaat dat altijd en hoe lang ga je moeten wachten tot hij er is.
              Veel handelaars hebben praktisch geen Nikon camera's meer.
              Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

              Comment


              • #8
                Re: HULP d90

                Ik hou niet van die superzooms. Je hebt wel iets all rounds, maar hij is nergens echt goed in. De laatste tijd gebruik ik vooral mijn 35mm en 50mm primes op mijn D90. Met deze fotografeer ik bijna alles, mijn zoomlens die ik het meest gebruik is de 10-20 breedhoek.
                De 18-105 is goed, maar ook weer te all round.
                Ik zou zeker een 35mm f1,8 er bij kopen, is een absolute aanrader voor de D90.
                http://pxgarden.tumblr.com/
                Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

                Comment


                • #9
                  Re: HULP d90

                  Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
                  Ik hou niet van die superzooms. Je hebt wel iets all rounds, maar hij is nergens echt goed in. De laatste tijd gebruik ik vooral mijn 35mm en 50mm primes op mijn D90. Met deze fotografeer ik bijna alles, mijn zoomlens die ik het meest gebruik is de 10-20 breedhoek.
                  De 18-105 is goed, maar ook weer te all round.
                  Ik zou zeker een 35mm f1,8 er bij kopen, is een absolute aanrader voor de D90.
                  De keuze zal voornamelijk bepaald gaan worden door wat de TS met de camera wil gaan doen. Is het de eerste DSLR die gekocht wordt...dan is een 18-200 mm helemaal geen verkeerd objectief. Wil je op bijv. vakantie goeie foto's kunnen maken, maar geen bergen glaswerk mee willen sjouwen...ook dan is de 18-200 mm weer het perfecte objectief.
                  Diverse objectieven met kleiner zoombereik of primes zullen uiteindelijk de beste kwaliteit foto's op kunnen gaan leveren, maar het is wel een keuze die je moet willen maken
                  Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: HULP d90

                    Oorspronkelijk geplaatst door gio96 Bekijk bericht
                    ik ga wss een d90 kopen
                    1050 met VRII 18-200 nikkor lens . Is het een Goede lens ?
                    mooie start combinatie... ben ook gestart met een 18-200mm destijds...
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #11
                      Re: HULP d90

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
                      Mooie prijs maar niet op stock!
                      Zo gaat dat altijd en hoe lang ga je moeten wachten tot hij er is.
                      Dan zal die waarschijnlijk bij die winkel ook niet meer op stock komen, volgens mij is die al een jaar uit prodictie.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
                      Veel handelaars hebben praktisch geen Nikon camera's meer.
                      Dat heeft oorzaak de overstromingen in Thailand.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                      Comment

                      Working...
                      X