Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

enkele body's (10D, EOS 300) en lenzen (EF 28-80, EF 50 F1,8, EF-S 18-55 IS)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] enkele body's (10D, EOS 300) en lenzen (EF 28-80, EF 50 F1,8, EF-S 18-55 IS)

    EOS 10D body, technisch in orde, beetje lakschade aan de hoeken wat vrij normaal is. Ook is de functieknop gedeeltelijk onleesbaar, er zijn drie icoontjes compleet afgesleten. Verder zien de bevestigingspunten voor de draagriem er gehavend - ruw behandeld uit, maar dit doet geen afbreuk aan de draagkracht. De camera is duidelijk veel gebruikt geweest, ik heb deze 2ehands gekocht als een set omwille van de lens die er bij was.
    Inclusief 2 accu's (1canon, 1 andere), lader, netsnoet, CF card 512MB, body cap.
    €125

    Canon Eos 300
    35mm SLR, was vrij populair. Dit exemplaar is in zeer goede staat, lichte lakschade ter hoogte van de flitser. EF mount dus er passen wel wat lenzen op, maar niet de EF-S types. Deze body mag weg voor een goed bod, anders houd ik ze voor een keertje nostalgie.
    €15

    EF 28-80 f3,5-5,6 II
    ziet er uit als nieuw, letterlijk. Kocht ik 2ehands als set met de Canon EOS 300. De lens werkt uiteraard perfect op DSLR's, ik heb ze getest op mijn 60D. Ik denk dat de lens in de kast is gelegd direct na aankoop. Met lensdoppen.
    €50

    EF 50 f1.8 II *verkocht*
    voor 1 shoot gekocht en daarna nooit meer gebruikt. Nieuwstaat. Gekocht bij foto Klein NL, garantie tot 26-3-2013. Met doppen, doosje, manual, kassaticket.
    €75


    EF-S 18-55 F3,5-5,6 IS
    Kitlens, nieuwstaat. Incl lensdoppen. Heeft eigenlijk ook vooral in de kast gelegen, wel meegepakt in de slingshot maar zelden eens gebruikt.
    €60

    /edit prijzen toegevoegd
    Last edited by Lumen; 17 januari 2012, 17:21. Reden: lens verkocht + prijsverlaging

  • #2
    Re: enkele body's (10D, EOS 300) en lenzen (EF 28-80, EF 50 F1,8, EF-S 18-55 IS)

    schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: enkele body's (10D, EOS 300) en lenzen (EF 28-80, EF 50 F1,8, EF-S 18-55 IS)

      schopje
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X