Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curtain of light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Curtain of light




    UPDATE : onderzijde gecropt (omwille van stuk beton)


    Groot formaat (van crop) : KLIK

    Last edited by Dama; 8 januari 2012, 19:33.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Curtain of light

    sjieke dinges
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: Curtain of light

      Ik denk toch eerlijk gezegd Danny dat die huisjes in de verte toch wat veel de aandacht trekken door het "te licht" zijn...Misschien toch wat natuurlijker verdonkeren.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Curtain of light

        voor mij mag dat stuk beton rechtsvoor weg, wat meer pano dus
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Curtain of light

          doomsday
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Curtain of light

            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
            voor mij mag dat stuk beton rechtsvoor weg, wat meer pano dus

            Prachtige, dreigende wolkenlucht met dat lichtgordijn dat erdoor komt. Voor mij stoort het stuk beton echter ook.
            Waarschijnlijk was er geen mogelijkheid om iets meer naar links te gaan om het lichtgordijn nog meer op de foto te krijgen (minder af te kappen aan de rechtse kant) ?

            Mvg
            Rudy
            www.facebook.com/RudyPeirePhotography
            http://www.rudypeire.net

            Comment


            • #7
              Re: Curtain of light

              Prachtige foto van dit unieke moment. Vind het stuk beton dan weer niet storen, vind het zelfs iets toevoegen aan de foto.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Curtain of light

                Niet meteen de beste van je reeks...maar toch weer een mooi panorama Kan zo in een reclamefolder voor die streek.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                Comment


                • #9
                  Re: Curtain of light

                  prachtige lichtstralen gevangen maar de voorgrond is toch echt te druk voor mij.
                  had je dit fenomeen ergens anders gevangen waar een simpelere compositie mogelijk was, had het een prachtfoto geweest.

                  greets,

                  Jeroen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Curtain of light

                    't Is er eentje die schreeuwt om een grotere versie om volledig tot zijn recht te komen want ik vind het toch wel weer een hele mooie.
                    BD zou voor pano-foto's toch wel een uitzondering mogen maken mbt de 900px regel.
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Curtain of light

                      Buitengewoon prachtig, mij stoort alleen dat ik daar zelf niet stond
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Curtain of light

                        Ben er niet zo ongelooflijk zot van, Danny, om eerlijk te zijn.
                        Het had voor mij niet zo breed gemoeten. Nu zit je met een hele druk compositie die om heel veel (individuele) aandacht schreeuwt.

                        Nu, eens zo, eens anders en daarna weer beter.
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                        Comment


                        • #13
                          Re: Curtain of light

                          Bedankt voor de reacties en opbouwende kritieken / suggesties :-)
                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Ik denk toch eerlijk gezegd Danny dat die huisjes in de verte toch wat veel de aandacht trekken door het "te licht" zijn...Misschien toch wat natuurlijker verdonkeren.
                          De huisjes had ik al wat verdonkerd. Denk dat het er toch vrij evenwichtig uitziet ?


                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          voor mij mag dat stuk beton rechtsvoor weg, wat meer pano dus
                          Crop als update geplaatst. Vind ik zelf ook wel weter

                          Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
                          Prachtige, dreigende wolkenlucht met dat lichtgordijn dat erdoor komt. Voor mij stoort het stuk beton echter ook.
                          Waarschijnlijk was er geen mogelijkheid om iets meer naar links te gaan om het lichtgordijn nog meer op de foto te krijgen (minder af te kappen aan de rechtse kant) ?

                          Mvg
                          Rudy
                          Neen, was idd niet mogelijk. Stond aan de rand van de afgrond (letterlijk he ! )

                          Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                          't Is er eentje die schreeuwt om een grotere versie om volledig tot zijn recht te komen want ik vind het toch wel weer een hele mooie.
                          BD zou voor pano-foto's toch wel een uitzondering mogen maken mbt de 900px regel.
                          Kurt, link naar groter formaat in beginpost geplaatst.
                          Voor jou nog een directe link hier : KLIK
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Curtain of light

                            Voor mij zonder twijfel de update. Zonder dat stukje beton komt er precies wat meer rust in de foto. Zeker de grote foto is heel erg knap.
                            Weer een mooie uit de reeks en met een ietwat andere uitstraling maar absoluut geslaagd !

                            Groetjes,
                            Myriam
                            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                            Comment

                            Working...
                            X