Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandwoud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zandwoud

    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    Re: Zandwoud

    Mooie structuren en lijnen/golven

    Is dat zee achteraan ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Zandwoud

      zou het niet beter kunnen verwoorden...knap!
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Zandwoud

        prachtige lijnen en kleurcontrast. waar heb je deze genomen?

        Comment


        • #5
          Re: Zandwoud

          Heel mooie foto! Ik wil ook wel eens weten waar deze is opgenomen.
          Nog iets: Ik zie dat u in het bezit bent van de cxpro4? Ik sta op het punt de cxpro3 (of4) te kopen maar het is toch handig te weten wat anderen er van vinden. Is de cxpro4 echt een meerwaarde tov cxpro3. Anders ga ik voor het laatste.

          Comment


          • #6
            Re: Zandwoud

            heel mooi dat zand.
            de lucht valt dan extra tegen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zandwoud

              Mooie structuren in het zand, de lucht ziet er een beetje raar uit met dat donker gedeelte in de midden en de lichtere zijkanten.
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Zandwoud

                komt waarschijnlijk door polafilter

                mooie kleurkes en textuur
                als je de lucht egaal maakt wordt ie topper

                Namibië ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Zandwoud

                  De kleur en structuur van het zand zijn super, de lucht valt echter heel erg tegen...
                  Spijtig, anders was dit een absolute topper geweest.

                  Mvg
                  Rudy
                  www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                  http://www.rudypeire.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zandwoud

                    Hele knappe foto dit. Valt denk ik niet mee een goede compo te vinden, en is je heel goed gelukt.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zandwoud

                      Dit is teminste wat anders dan wat we tot nu toe te zien hebben gekregen !
                      (Spijtig van de lucht.)
                      Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zandwoud

                        Vlam zeg....wat een mooie foto . Ik vermoed dat we deze nog in een ander forum onderdeel zullen tegenkomen.
                        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zandwoud

                          Het zand en de lijnen zijn zeer knap in beeld gebracht. Wat de lucht betreft sluit ik me graag aan bij mijn voorgangers.

                          Groetjes,
                          Myriam
                          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zandwoud

                            Hey, echt allemaal héél hartelijk dank voor uw commentaren.

                            Het achterste deel is inderdaad de zee die je ziet. En nee, het was inderdaad niet echt simpel om een standpunt te kiezen. Ik wou graag een goed zicht krijgen qua reliëf in die duinen, ik wou ook nog graag de zee zichtbaar houden, en ook de ribbeltjes in het zand had ik graag mooi in beeld... Intussen tikte de tijd verder...

                            Het 'probleem' met de lucht is inderdaad het gevolg van gebruik polarisatiefilter. Maar zonder filter was het zand een pak minder mooi.
                            En geloof me, de foto werd reeds genomen in augustus, en ik heb nu pas besloten om deze hier te plaatsen. Waarschijnlijk 't gevolg van het feit dat één van mijn goede voornemens voor 2012 is dat ik dit jaar wat meer foto's ga plaatsen.

                            Om de (gezonde) nieuwsgierigen onder u wat meer info te verschaffen, de foto werd genomen in de duinen van Maspalomas, op Gran Canaria.

                            Het tijdstip waarop deze foto werd genomen is 17u58, wat betekent dat de zon dan reeds vrij laag zat (en de naturisten waren al naar huis).

                            Kurt
                            Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zandwoud

                              Zand heel mooi maar misschien inderdaad toch de lucht eens opnieuw bekijken. Ook sensorvlekjes wegpoetsen.
                              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X