Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Embraced by the sea

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Embraced by the sea

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Embraced by the sea

    speciale compo, niet, naar mijn mening, een èchte dama foto, maar toch mooie kleuren, dat wel
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Embraced by the sea

      Het is niet de sterkste compo maar jou kennende zal er nog wel iets fraaiers komen zeker?
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Embraced by the sea

        vooreerst, mooie foto. Moest het de mijne zijn, ik sprong een gat in de lucht Maar 't is net niet het gewoonlijke DAMA-niveau vind ik...'k vind er ook net iets teveel lucht aan is; het spektaculairste van de lucht zit net boven de horizon (de rest is minder interessant) dus naar mijn smaak mocht er een stuk lucht af (misschien kan je aan de rechterkant nog wat afknabbelen?).

        Uit pure interesse: waarom F20 hier?
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: Embraced by the sea

          Ik vind deze persoonlijk wel super. Mooie composiie, kleuren, lucht, alles is er
          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

          Comment


          • #6
            Re: Embraced by the sea

            Bedankt voor de reacties !

            Ik ben akkoord dat ik al spannender foto's geplaatst heb...
            Moet de boog af en toe wat lossen hé, zodat we weer wat spanning kunnen opbouwen

            De reden waarom ik hier zoveel lucht behouden heb, is omdat ik er dezelfde wig-vorm als de voorgrond in zag.

            F20 ? Hier niet echt een bewuste keuze. Ik heb een C-functie geprogrammeerd met MLU, f20, ISO50 die ik standaard gebruik voor landscape.
            Dit gaf me hier 1sec belichting, wat op zich geen probleem gaf.


            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            vooreerst, mooie foto. Moest het de mijne zijn, ik sprong een gat in de lucht Maar 't is net niet het gewoonlijke DAMA-niveau vind ik...'k vind er ook net iets teveel lucht aan is; het spektaculairste van de lucht zit net boven de horizon (de rest is minder interessant) dus naar mijn smaak mocht er een stuk lucht af (misschien kan je aan de rechterkant nog wat afknabbelen?).

            Uit pure interesse: waarom F20 hier?
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Embraced by the sea

              Ga ook mee met bovenstaande meningen. Hele mooie foto waar ik ook heel erg blij mee zou zijn, maar niet het topniveau zoals van u gewend.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Embraced by the sea

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties !

                ...
                De reden waarom ik hier zoveel lucht behouden heb, is omdat ik er dezelfde wig-vorm als de voorgrond in zag.
                ...
                Net de reden waarom ik het wel een heel goede foto vind. Hij springt er eigenlijk zelfs uit door dat beetje 'anders' te zijn dan zijn buren hier in het forumonderdeel.

                Knap ook hoe de illusie van symmetrie voor mij zo sterk aanwezig is hoewel de lijnen zelf eigenlijk helemaal niet zo mooi spiegelen (lucht-land).
                PS ik heb geprobeerd een betere crop te vinden maar tevergeefs: dan gaat de hele symmetrie (of allusie daarop) verloren.

                Houden zo dus wat mij betreft!
                Michaël

                Comment

                Working...
                X