Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ready for Startup...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ready for Startup...

    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Ready for Startup...

    mooi machien, maar kzou horizon iets rechter trekken en dat rood iets minder fel laten uitkomen. Ook je kader minder prominent maken waardoor we de foto groter kunnen zien

    ps: wat draagt die kerel in zijn handen? lijkt precies op een remote controller van de heli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Ready for Startup...

      update:


      Klik foto

      Foto is nu "as shot" enkel wat verscherpt.
      Heb de Seaking rechts ook iets meer plaats gegeven.

      De Crewchief heeft een radio vast denk ik ...
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: Ready for Startup...

        je mag je foto's tot max 900px langste zijde posten hoor, is veel aangenamer om naar te kijken
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Ready for Startup...

          Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
          je mag je foto's tot max 900px langste zijde posten hoor, is veel aangenamer om naar te kijken

          Als ze hier de max size aanpassen aan 1024 px dan kan je ze groot zien.
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

          Comment


          • #6
            Re: Ready for Startup...

            Alleen de horizon rechttrekken was voor mij voldoende geweest.
            Ik vind de update een beetje "flauwtjes". Ik heb het vermoeden dat je de totale verzadiging wat minder hebt gemaakt. Alleen het rood een tikkeltje terug, was denk ik genoeg geweest.
            Maar ze mogen er beiden zijn.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Ready for Startup...

              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk bericht
              Als ze hier de max size aanpassen aan 1024 px dan kan je ze groot zien.
              voor mij mag het zelfs 1200px langste zijde, die 900px is gewoon veel te klein. En das echt zo een belachelijke regel ...
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Ready for Startup...

                Off-topic, maar we zijn er toch over bezig.
                Bij Picturepush (waar ik plaats) kan je op volledig formaat uploaden, en later een ander(dus in dit geval kleiner) kiezen en plaatsen. Dan heb je nl. de mogelijkheid om op de foto te klikken en het oorspronkelijk formaat te bekijken. Dat zal niet uniek zijn, maar het geeft wel de mogelijkheid om van een groter formaat te genieten. En inderdaad 1024 zou toch wel zeker fijn zijn. Elke hobbysite heeft dat bijna, en dan is het om netjes te zeggen, een tikkeltje vreemd dat een fotosite die mogelijkheid niet heeft.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Ready for Startup...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Off-topic, maar we zijn er toch over bezig.
                  Bij Picturepush (waar ik plaats) kan je op volledig formaat uploaden, en later een ander(dus in dit geval kleiner) kiezen en plaatsen. Dan heb je nl. de mogelijkheid om op de foto te klikken en het oorspronkelijk formaat te bekijken. Dat zal niet uniek zijn, maar het geeft wel de mogelijkheid om van een groter formaat te genieten. En inderdaad 1024 zou toch wel zeker fijn zijn. Elke hobbysite heeft dat bijna, en dan is het om netjes te zeggen, een tikkeltje vreemd dat een fotosite die mogelijkheid niet heeft.
                  Groeten,
                  Johan
                  moet je daar dan ook 2 versies uploaden?
                  Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                  Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ready for Startup...

                    Nee,hoor.
                    Gewoon uploaden met de grootte die je wenst, en dan kan je op 32x32 64x64 100x100 220 small 480 640 800 1024 of vol formaat plaatsen op site of mailbericht.
                    Mogelijkheden :
                    Zonder account (gratis)
                    Met registratie (gratis) met de mogelijkheid mappen te maken tot 1Gb
                    Betaald = onbeperkt uploaden

                    Groeten,
                    Johan
                    Last edited by Johan1956; 7 januari 2012, 19:05.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment

                    Working...
                    X