Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

steenplaten en zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • steenplaten en zee






    .

  • #2
    Re: steenplaten en zee

    schitterend in alle eenvoud!
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: steenplaten en zee

      jammer van het water...
      lucht en platen erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: steenplaten en zee

        Zo een kale reis is dat toch niet geweest daar in de streek van Calais?
        Toch een mooie plaatje opgeleverd.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: steenplaten en zee

          Knappe foto hoor. Sterke compo.
          Denk dat die tijdens het verkleinen nog wel wat verscherping kan gebruiken.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: steenplaten en zee

            Goed bezig....hier toch al wat meer kleur en in betere omstandigheden
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #7
              Re: steenplaten en zee

              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              Goed bezig....hier toch al wat meer kleur en in betere omstandigheden
              Eerlijk gezegd heb ik er veel te veel moeten aan foefelen om het zo te krijgen , en dat zint mij niet zo.
              Het was op het moment van de opname echt aan het stormen, het was ook al vrij donker en in de verste verte was er geen kleur te zien .
              Blijkbaar was er door de lange belichting iets wat een beetje geel was en door alles wat op te blazen tot op het randje kwam ik op dit resultaat.
              Nu ja , we weten waar naar toe hé de volgende keer. en voor mij is het maar anderhalf uur rijden .

              Comment


              • #8
                Re: steenplaten en zee

                Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
                Eerlijk gezegd heb ik er veel te veel moeten aan foefelen om het zo te krijgen , en dat zint mij niet zo.
                Het was op het moment van de opname echt aan het stormen, het was ook al vrij donker en in de verste verte was er geen kleur te zien .
                Blijkbaar was er door de lange belichting iets wat een beetje geel was en door alles wat op te blazen tot op het randje kwam ik op dit resultaat.
                Nu ja , we weten waar naar toe hé de volgende keer. en voor mij is het maar anderhalf uur rijden .
                Als je zo'n resultaat krijgt maakt het niet uit of je gefoefeld hebt of niet. Ik vind het in ieder geval heel goed.
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                Comment


                • #9
                  Re: steenplaten en zee

                  foefel maar verder,want het is ne knappen
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: steenplaten en zee

                    bij een tweede kijk...kan het zijn dat er een lichte rode zweem op ligt? Het water lijkt hier een ietsje roze... (detailke hoor)
                    facebook

                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: steenplaten en zee

                      Goh, kan niet meteen de enthousiaste reacties volgen...

                      Vind de compo niet zo heel boeiend.
                      Een witte schuimmassa rechts, en links een hoop stenen die nog druk overkomen...

                      Ook een klein blendfoutje links (rotsen bovenaan te donker, lucht net er boven te bleek).

                      Anders wel mooie kleurtjes in de lucht, ondanks de zware weersomstandigheden.

                      Neem mijn schrijfstijl niet te persoonlijk hoor... Ik ben nogal straight forward in mijn comments...
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: steenplaten en zee

                        Veel potentie maar beetje slordig bewerkt (overkomt mij ook telkens dus ik begin er op te letter....)
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                        Comment

                        Working...
                        X