Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wild water

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Wild water

    En dan je materiaal maar proberen droog te houden.... 't is weer een mooie
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: Wild water

      weer (ja het wordt herhaling) een hele mooie danny
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Wild water

        schoontje

        zijn er geen shots van jou ?
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Wild water

          Een moeilijk shot deze...
          En de sunset en geen slowshutter water effect maken voor mij dat deze plaat een terechte winnaar van je reeks.
          Dat bewijst nog maar eens Danny dat jij tot de groten behoord..respect man.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Wild water

            Wow, merci Pascal !

            Een moeilijk shot... Je hebt dit heel goed ingeschat...

            Het was een blend waar ik 3u mee zoet geweest ben, ook door mijn beperkte PS skills (ik moet dringend eens op cursus) waar ik me moet behelpen met de basics die ik ken.

            Het moeilijke was hier het blenden van de achtergrond (= onderbelichte opname, maar dan zonder splash) met die splash. Ik vind het nog niet echt perfect, maar beter krijg ik er voorlopig niet uit.

            Verder heb ik verschillende opnames gemaakt, niet omwille van de belichting maar omwille van de compositie.
            Én de splash goed hebben, en niet te veel schuim op de voorgrond hebben, en dan nog die aankomende golf achteraan was net te veel voor 1 shot.
            Ook dit is dan een blend, maar enkel naar compositie toe.
            Er zitten 7 shots in deze foto verwerkt (3 voor de belichting - 4 voor de compo)...


            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Een moeilijk shot deze...
            En de sunset en geen slowshutter water effect maken voor mij dat deze plaat een terechte winnaar van je reeks.
            Dat bewijst nog maar eens Danny dat jij tot de groten behoord..respect man.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Wild water

              en tis weer een heel mooie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Wild water

                Heel gaaf shot. Tof dat je erbij schrijft hoe deze foto tot stand is gekomen. Ongeloofelijk knap gedaan. Voor mij is die fototechnisch erg goed, maar de bewerking is ook echt subliem hoor.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Wild water

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Wow, merci Pascal !

                  Een moeilijk shot... Je hebt dit heel goed ingeschat...

                  Het was een blend waar ik 3u mee zoet geweest ben, ook door mijn beperkte PS skills (ik moet dringend eens op cursus) waar ik me moet behelpen met de basics die ik ken.

                  Het moeilijke was hier het blenden van de achtergrond (= onderbelichte opname, maar dan zonder splash) met die splash. Ik vind het nog niet echt perfect, maar beter krijg ik er voorlopig niet uit.

                  Verder heb ik verschillende opnames gemaakt, niet omwille van de belichting maar omwille van de compositie.
                  Én de splash goed hebben, en niet te veel schuim op de voorgrond hebben, en dan nog die aankomende golf achteraan was net te veel voor 1 shot.
                  Ook dit is dan een blend, maar enkel naar compositie toe.
                  Er zitten 7 shots in deze foto verwerkt (3 voor de belichting - 4 voor de compo)...
                  Danny ik had al een vermoeden dat dit een blend was die niet makkelijk is en daarom alleen al een meer dan verdienstelijke plaat...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wild water

                    Dit vind ik super en om eerlijk te zijn mooier dan de foto's met lange sluitertijd.
                    Als ik dan nog je verhaal over het tot stand komen van de foto lees kan ik enkel maar meer bewondering hebben.
                    Ik weet uit ervaring dat zo'n splash-blend geen makkelijke opgave is.
                    'k Heb er vorige zomer een paar uit Schotland meegebracht waar ik ook heel wat tijd in gestoken heb.
                    Doordat de splash bij jou boven de horizon komt is het nog moeilijker om het goed te krijgen.
                    Dus...
                    Klasse
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wild water

                      Weer een hele knappe hoor!!
                      Kan me perfect voorstellen dat je hier een eindje mee bezig geweest bent om alles te blenden. 3H is lang, maar 't resultaat is er naar!!
                      facebook

                      500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wild water

                        Deze "springt" eruit. Knap en dynamisch. Ook zeer interessant dat je bewerking beschrijft.

                        gr,
                        canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                        website : www.leonvanham.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wild water

                          Amai..een blend van 7 foto's ... indrukwekkend.

                          Het resultaat is (alweer) top, ik ben fan !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wild water

                            Ongelofelijk goed deze.
                            en een compositie blend !!... met deze foto zou er nog niet weten hoe er aan te beginnen.
                            Respect .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wild water

                              Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
                              Ongelofelijk goed deze.
                              en een compositie blend !!... met deze foto zou er nog niet weten hoe er aan te beginnen.
                              Respect .
                              ik ook niet
                              zeer knap ... zeer knap

                              Comment

                              Working...
                              X