Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 17-50mm f/2.8 XR DI II LD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Tamron 17-50mm f/2.8 XR DI II LD

    HET OBJECTIEF IS VERKOCHT, TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN

    Bij deze bied ik te koop aan:
    Zo goed als nieuwe Tamron 17-50mm f/2.8 XR DI II LD voor Nikon. Serienummer van dit objectief is: 062561.
    Het objectief is zo goed als nieuw en nog in onberispelijke staat en vertoond geen gebruikersporen.
    Tevens wordt er een Hoya UV filter bijgeleverd

    Reden van de verkoop is dat ik binnekort een overstap ga maken naar een full frame camera en dit objectief hier niet voor geschikt is.

    Testen van het objectief is geen enkel probleem, ophalen en testen geniet mijn voorkeur.
    Versturen is natuurlijk ook geen probleem, de verzenkosten zijn dan voor de koper.

    Vraagprijs: 225 euro.

    Beschrijving
    De Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 is een lichtgewicht, compact en snel zoom objectief, exclusief gemaakt voor digitale spiegelreflex camera's. De focale lengte van dit objectief staat gelijk aan een 26-78mm objectief in een 35mm film formaat.

    Dit objectief heeft een diafragma van f/2.8 door het gehele zoombereik, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken dat uw focus of diafragma niet goed ingesteld staan.

    Geoptimaliseerd voor spiegelreflex
    Het gebruik van XR glas optimaliseert de optische kracht en vermindert het krom trekken van het beeld naar het absolute minimum, terwijl u een compact design behoudt. De positionering van 2 hybride aspherische elementen zorgen ervoor dat u keer op keer geweldige beelden vast legt. En helpen er aan mee dat dit objectief zo compact kan blijven, en toch top prestaties kan leveren.

    LD Glas
    LD(Lage Dispersie) glazen zijn bedoe lt om abberatie tegen te gaan, abberatie is een kromtrekking van het beeld. Deze LD glazen gaan dat effect tegen zodat u betere foto's maakt, zonder vervorming.

    Verkeert nog in Nieuwstaat!!





    Last edited by RUPHOTO; 12 januari 2012, 21:25. Reden: Prijsaanpassing
Working...
X