Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alles van ijzer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alles van ijzer

    De vuurtoren en de helicopter dan toch .
    hij staat wel een beetje te centraal naar mijn goesting maar het kwam niet anders uit of er stonden te veel andere storende elementen in beeld .
    Natuurlijk ben ik benieuwd naar jullie commentaar en tips .
    Alvast bedankt




    Prettig eindejaar en voor iedereen een schitterend 2012
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

  • #2
    Re: alles van ijzer

    Persoonlijk zou ik zeggen: krapper croppen, zodat stoorzender "heli" buiten beeld valt, je vuurtoren prominenter in beeld staat, zodat een centrale opstelling meer impact heeft.
    Deze compo is ietske "mossel noch vis", omdat de twee hoofdacteurs in je verhaal niet veel dialoog met mekaar hebben.

    Misschien kan ik het verkeerd voorhebben, maar ik heb de indruk dat de blend van lucht en vuurtoren nog wat sporen nagelaten heeft. (Donkere vegen naast de toren)
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: alles van ijzer

      Bedankt voor je tips vinnydizzy
      Ik stond eigenlijk een beetje te wachten op zeemeeuwen die voorbij de vuurtoren vlogen toen plots deze heli voorbij kwam ( beetje hoog ) . Ik dacht dat het wel iets had .
      Ik heb ook nagekeken hoe het komt dat er een donkerdere veeg naast de vuurtoren merkbaar is . Het is verschenen toen ik in lightroom de helderheid wat optrok .
      Raar , niet ?
      Groetjes en nog is bedankt
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: alles van ijzer

        de foto is ok voor mij
        wel met die paar minpuntjes die al aangehaald zijn (veeg vooral)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: alles van ijzer

          Vind hem ook goed, maar dan zonder copter...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment

          Working...
          X