Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in de solden???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in de solden???

    ik ben op zoek naar een digitaal fototoestel, een zakformaat, liefst met een groothoek lens ik dacht aan 24-25 mm, en die ook ver kan inzoomen, optische beedstabilisator, smile shutter, sweet panorama, liefst niet te duur, minder dan 250 euro, en met een vlugge sluitertijd, daarmee bedoel ik, als ik de foto maak, die ook ommiddelijk gemaakt wordt, je weet wel, kleine kinderen blijven nooit lang staan, ééntje die gemakkelijk trekt , wat raden jullie me aan, zou ik die nu kopen of in de solden, maakt dat verschil??? vriendelijk bedankt en alvast een gelukkig nieuwj

  • #2
    Re: in de solden???

    welke kleur moet het toestel hebben?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: in de solden???

      Ik heb nog geen solden gezien bij fotowinkels.
      Het is wel mogelijk dat ze toestellen die moeilijk verkocht raken tegen een wat lagere prijs verkopen als er een nieuw model van uitkomt.

      Voor een goedkope camera kan je altijd de folders van Carrefour, Makro en soortgelijke winkels doornemen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: in de solden???

        Moet er ook nog een kinderboerderij in de doos bij met echte levende en beschermde diersoorten?
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: in de solden???

          Oorspronkelijk geplaatst door stimi01 Bekijk bericht
          ik ben op zoek naar een digitaal fototoestel, een zakformaat, liefst met een groothoek lens ik dacht aan 24-25 mm, en die ook ver kan inzoomen, optische beedstabilisator, smile shutter, sweet panorama, liefst niet te duur, minder dan 250 euro, en met een vlugge sluitertijd, daarmee bedoel ik, als ik de foto maak, die ook ommiddelijk gemaakt wordt, je weet wel, kleine kinderen blijven nooit lang staan, ééntje die gemakkelijk trekt , wat raden jullie me aan, zou ik die nu kopen of in de solden, maakt dat verschil??? vriendelijk bedankt en alvast een gelukkig nieuwj
          Je somt precies de specificaties van de Sony HX9V (Maar dan met sweep pano ipv sweet pano )
          Inclusief prijs...
          Zie ook tijdelijke actie:

          Comment


          • #6
            Re: in de solden???

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
            Moet er ook nog een kinderboerderij in de doos bij met echte levende en beschermde diersoorten?


            grts
            SIeg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: in de solden???

              http://www.sony.nl/article/2011/10/g...25-euro-retour

              Ik maak nog een keer een grapje
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X