Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90 uit verkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D90 uit verkoop

    hoi, ik was van plan om de Nikon D90 aan te kopen en net nu is men bezig om de verkoop van dit toestel stop te zetten. Het is nog te verkrijgen in sommige winkels maar vraag me af of ik deze stap nu nog zou doen. De D7000 is dan ook nog een stuk duurder. Wat zouden jullie doen?

  • #2
    Re: Nikon D90 uit verkoop

    doen, top voor zijn prijs
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D90 uit verkoop

      +1 zeker weten....

      grtz

      Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D90 uit verkoop

        Ik zou me er op de valreep nog gauw een aanschaffen. Blijf dit namelijk een van de betere
        toestellen vinden. Maar goed, je kan ook redeneren dat de tijden veranderen en dat in de
        digitale wereld niets stilstaat.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D90 uit verkoop

          Voor iemand die er mee weet om te gaan is de Nikon D90 een fantastisch apparaat met een ongekend goede prijs kwaliteit verhouding.

          Als bezitter van digitaal spul kan je ontevreden worden over je spullen omdat er altijd iets nieuwers / beters op de markt is.

          Het gaat dus om omgaan met (on) tevredenheid.
          Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D90 uit verkoop

            snel eentje kopen zou ik zeggen! doe je nooit verkeerd aan, is een prima ding!
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D90 uit verkoop

              De D90 blijft nog steeds een fantastische camera...en op dit moment voor een mooi prijsje!
              Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D90 uit verkoop

                Nu je nog keuze hebt, kun je ook kijken of datgene wat de D7000 meer biedt opweegt tegen het prijsverschil.

                Groet Hans.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D90 uit verkoop

                  Je kan beter eerst kijken of je de dingen die de D7000 extra biedt wel nodig hebt. Indien niet, zeker gaan voor de D90. Het is een fantastisch toestel voor zijn prijs. Als ze het niet meer hebben in de winkel, kan je het altijd nog 2de hands kopen...
                  mvg
                  Bert

                  Comment

                  Working...
                  X