Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex

    Weet niet echt waar deze post te plaatsen, hoop dat deze hier goed staat. Wij zijn drie mannen uit de omgeving Gent, in de zomer houden wij veelal van macro-fotografie maar sinds deze herfst hebben we het plezier van van het urbex'en leren waarderen.

    Nu de vraag. Wij zijn nog op zoek naar een vierde man/vrouw om ons te vervoegen. Wij trekken er regelmatig op uit op zondag om locaties te bezoeken. Onze database bestaat nu reeds uit meer dan 50 locaties die we nog te bezoeken hebben en wekelijks komen daar toch locaties bij.

    Wie zoeken wij? Iemand die ook gebeten is door het urbex-virus, dus eerder passie dan hobby, liefst uit omgeving Gent of omstreken, in bezit van eigen wagen (wij wisselen af) en beschikken over eigen locaties of zeker er de tijd voor nemen om zelf locaties te spotten.

    Als er iemand interesse heeft hoor ik dit graag.

    Groetjes
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Urbex

    heb je nog iemand nodig ik ben wel niet uit gent

    Comment


    • #3
      Re: Urbex

      Ik heb interesse maar beschik niet over een eigen auto en ben niet van regio Gent, maar ik ben wel geïnteresseerd en bereid om een deel met de trein af te leggen of/en een deel van de benzine te betalen.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment

      Working...
      X