Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

    Zoals de titel al vermeld , is deze internet winkel betrouwbaar ?
    Heeft er al iemand hier wat gekocht gehad ?
    Goedkoopst is de d3s momenteel bij studio 73 geel . 4000 euro .
    Maar is momenteel niet leverbaar , en ze weten ook niet wanneer hij terug zal binnenkomen , als hij al binnenkomt .

    Vandaar wat rondgeneusd en bij deze winkel een d3s gevonden , aan toch aanzienlijk wat goedkoper .

    Over deze winkel gaat het :

    2 body's en wat lenzen ..

    older and wiser ... my arse

  • #2
    Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?



    Aan dat bedrijf zou ik toch geen 3700 euri toevertrouwen.

    Comment


    • #3
      Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

      Nou,
      ik zou er niets bestellen

      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #4
        Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

        Op het net heb ik getuigenissen gevonden dat het wel degelijk bestaat maar dat ze hun spullen rechtstreeks van China kregen, met bijvoorbeeld een foute oplader.

        Ik heb zopas mijn D300 moeten laten repareren aan de AF , blijkbaar zeldzaam maar het kan nu éénmaal gebeuren.....

        Je zal het maar voorhebben aan zo'n duur toestel, ik weet niet hoe het zit met garantie uit GB, laat staan als het een Japans model is.

        Enfin, als je zonder inkomen valt is het iets anders maar ik zou nooit die camera op het net kopen.

        Ik ben ook eens naar Grobet gaan zien en daar staan veel Nikon's ; "voorlopig niet leverbaar"

        Het zal een combinatie zijn van de Japanse productieproblemen en de steeds meer aanzwellende D800/ D4 geruchten die misschien toch waar zijn denk ik (hoop ik)

        mvg Jos
        D800 en een goed glasservies

        Comment


        • #5
          Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
          Zoals de titel al vermeld , is deze internet winkel betrouwbaar ?
          Heeft er al iemand hier wat gekocht gehad ?
          Goedkoopst is de d3s momenteel bij studio 73 geel . 4000 euro .
          Maar is momenteel niet leverbaar , en ze weten ook niet wanneer hij terug zal binnenkomen , als hij al binnenkomt .

          Vandaar wat rondgeneusd en bij deze winkel een d3s gevonden , aan toch aanzienlijk wat goedkoper .

          Over deze winkel gaat het :

          http://www.simplyelectronics.net/mai...FcYl3godUzeTzg
          en 30% tax op betalen vanuit hongkong? dat wordt toch nog een dure camera... als je persé via post dergelijke camera wil bestellen, zou ik me toch tot duitsland en luxemburg beperken... daar betaal je ook maar 3820...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

            Ok , afblijven dus . Bedankt voor de waarschuwingen .

            Heb nog een winkel gevonden , daar is hij ook nog in stock, maar kost er goed 4200 euro.

            Maastricht .... Zou er eventueel met de wagen kunnen naartoe rijden....uur en half schat ik .



            Iemand ervaring met deze winkel ? Is verzending bij deze store betrouwbaar ?




            Ben nog nie helemaal zeker wat ik ga doen , maar als ik het volgende week in mijne kop krijg , dan gaan 'k hem gewoon halen .
            Is een top toestel dat volgens mij binnen een jaar of 3 ook nog vlot meekan.
            2 body's en wat lenzen ..

            older and wiser ... my arse

            Comment


            • #7
              Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

              Ik zou toch nog eens goed nadenken over de aankoop D3S… Dit model is volgens mij voorbijgestreefd. Als je toch in het Nikon gamma wil kopen zo ik ongetwijfeld de D700 aanraden. Of misschien wachten tot later in 2012 wanneer de nieuwste NIKON modellen ongetwijfeld zullen op markt komen.

              Comment


              • #8
                Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                Ik zou toch nog eens goed nadenken over de aankoop D3S… Dit model is volgens mij voorbijgestreefd. Als je toch in het Nikon gamma wil kopen zo ik ongetwijfeld de D700 aanraden. Of misschien wachten tot later in 2012 wanneer de nieuwste NIKON modellen ongetwijfeld zullen op markt komen.
                lol de D3s voorbijgestreefd? ik wil graag m'n D700 ruilen voor zo'n voorbijgestreefde D3s...

                '"t lijkt mij op dit ogenblik nog steeds de beste DSLR (35mm alike) die er beschikbaar is...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #9
                  Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                  Uitgangspunt van mijn mening die ik hier ventileer is een vergelijking van de technische kenmerken en de prijs van de D3S tegenover vergelijkbare modellen van de directe concurrent van Nikon Canon. In die context vind ik de D3s "voorbijgestreefd". Dit nog even terzijde hier en sluit hiermee de discussie. Was ook niet de bedoeling.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                    Iemand die per toeval nog ergens een betrouwbare winkel weet , waar ze hem in stock hebben ?
                    2 body's en wat lenzen ..

                    older and wiser ... my arse

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                      die winkel in maastricht is legit....
                      www.aeri-photography.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Aeri Bekijk bericht
                        die winkel in maastricht is legit....

                        Hoe bedoel je ?
                        2 body's en wat lenzen ..

                        older and wiser ... my arse

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                          Er zijn hier al topics over simplyelectronics te vinden zowel positief als negatief
                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                            Iemand ervaring met deze winkel ? Is verzending bij deze store betrouwbaar ?

                            http://www.grausonline.nl/webwinkel/...dy-p-5288.html

                            deze winkel in maastricht die jij vroeg
                            www.aeri-photography.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                              Uitgangspunt van mijn mening die ik hier ventileer is een vergelijking van de technische kenmerken en de prijs van de D3S tegenover vergelijkbare modellen van de directe concurrent van Nikon Canon. In die context vind ik de D3s "voorbijgestreefd". Dit nog even terzijde hier en sluit hiermee de discussie. Was ook niet de bedoeling.
                              Nee maar je hebt toch gelijk.Heel spoedig gaat de D3s enorm in waarde dalen door de nieuwkomers.Beetje jammer om nu rond de 4000€ uit te geven voor iets dat misschien binnen een half jaar geen 2000€ meer waard is.
                              Beter te wachten.



                              Walter
                              D850

                              Comment

                              Working...
                              X