Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Touring de mist in gegaan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -> Touring de mist in gegaan.

    Ik heb me eens beziggehouden met wat flitstestjes met onderstaande beeld als resultaat.
    was redelijk mistig die ochtend.

    Last edited by Alfie Junior; 23 december 2011, 01:51.

  • #2
    Re: -> Touring de mist in gegaan.

    Het heeft wat dreigend en ik vind de kleur en belichting van de wagen goed (niettegenstaande het allemaal wat donker lijkt), maar als je nu eens een wat lager standpunt genomen had, was de wagen pas echt "losgekomen" van de omgeving.
    + croppen (1/3 van de lucht eraf).

    Comment


    • #3
      Re: -> Touring de mist in gegaan.

      heeeeeel leuk belicht hoor

      maar ik zou ook een flink stuk uit de lucht croppen. zorgt er ook voor dat de wagen groter gaat worden, wat ik altijd mooier vindt bij wagens. Ik kijk naar een auto niet naar de lucht ofzo. Zijn dit verschillende foto's in één geplakt? of heb je deze belicht met 3 flitsers? Anders nog even de onderkant aan de deuren ook een beetje inflitsen maar wel mooi hoor
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment


      • #4
        Re: -> Touring de mist in gegaan.

        Knappe foto maar ik volg bovenstaande opm ook een beetje.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: -> Touring de mist in gegaan.

          Hey juppekes

          Van mij mag die lucht zeker blijven
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: -> Touring de mist in gegaan.

            Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            heeeeeel leuk belicht hoor

            maar ik zou ook een flink stuk uit de lucht croppen. zorgt er ook voor dat de wagen groter gaat worden, wat ik altijd mooier vindt bij wagens. Ik kijk naar een auto niet naar de lucht ofzo. Zijn dit verschillende foto's in één geplakt? of heb je deze belicht met 3 flitsers? Anders nog even de onderkant aan de deuren ook een beetje inflitsen maar wel mooi hoor
            Foto's van auto's vind ik mooier met wat ruimte (ik werk ook voor magazines en daar kunnen dit wel smaken gezien de tekst er dan nog moet opkomen) . Ik heb het niet voor beelden die te krap zijn. Er zijn fotografen die uren rijden om een mooi plekje te vinden en dan thuis komen met veel te krap gesneden beelden, wat is dan het nut van een mooie locatie. Ok, hier heeft de locatie geen meerwaarde aan het beeld maar de ruimte zorgt wel voor rust in het beeld.

            Dit zijn verschillende beelden op elkaar met 1 flits (die telkens anders stond)

            Comment


            • #7
              Re: -> Touring de mist in gegaan.

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
              Foto's van auto's vind ik mooier met wat ruimte (ik werk ook voor magazines en daar kunnen dit wel smaken gezien de tekst er dan nog moet opkomen) . Ik heb het niet voor beelden die te krap zijn. Er zijn fotografen die uren rijden om een mooi plekje te vinden en dan thuis komen met veel te krap gesneden beelden, wat is dan het nut van een mooie locatie. Ok, hier heeft de locatie geen meerwaarde aan het beeld maar de ruimte zorgt wel voor rust in het beeld.

              Dit zijn verschillende beelden op elkaar met 1 flits (die telkens anders stond)
              welja als dit in een magazine moet ok dat je dan ruimte open laat boven, maar nu toon je het hier, dit is geen magazine, dan mag het voor mij gerust groter want ik ga die tekst waarschijnlijk toch nooit zien

              btw er is nog een klein plekje rechts onderaan op straat, gras denk ik. ( als ik zo indiscreet mag zijn, welke magazine? zodat ik kan zien wat het eindresultaat gaat worden inclusief tekst )
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

              Comment


              • #8
                Re: -> Touring de mist in gegaan.

                Mooie belichting en mooie kadrage!

                Comment

                Working...
                X