Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoppen of toch niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stoppen of toch niet

    Afgelopen tijd al mijn spul via BD en MP verkocht.
    Had en heb er geen tijd meer voor en vind het ook allemaal niet mijn ding de laatste tijd.
    Kan wel eens voorkomen toch, zal een ieder wel eens hebben toch.

    Dus jl zaterdag sta ik buiten een praatje te maken met de buurman, krijg ik me van hem toch een mooie lens.
    Nikon 35-70 AFD 2.8. Ze zeggen dat ie beter dan de nieuwe 24-70, die ik niet wilt hebben omdat ik er de waarde niet van ziet.
    Zomaar voor noppes en dan ga je denken, zal ik er toch een camera bij halen

    Maar dan wel 1 die niet zwaar is, waar deze lens op draait en wel een beetje recentelijk is. D90 of D700 waarvan de laatste eigenlijk al afvalt vanwege eerder geschreven.
    je schrijft een auto nog niet zo hard af als een camera.

    Dus eigenlijk een lastige keus, hou ik de lens met zijn extra macro stand of zet ik deze in de verkoop. De buurman maakt het allemaal niks uit, die wilt er niks voor en weg is weg. Hij heeft dat ding al jaren liggen op zolder in een doos en met het opruimen kwam hij deze tegen.

    Dus wat zouden jullie doen, verkoop of er toch wat bij zoeken.
    En bij verkoop, wat zou de waarde van deze lens zijn??

    gr
    A9 II + 200-600

  • #2
    Re: Stoppen of toch niet

    verkopen...

    't komt alleen op een D700 tot z'n recht, en dan nog... erg beperkt bereik...

    ik heb er hier ook nog één in m'n kast liggen, die mag je ook hebben...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Stoppen of toch niet

      De niet lichtsterke 35-70 mm en 70-210 mm zaten als kitlens bij mijn F401. Nu heb ik een D90 en gebruik ik die eerste niet wegens niet tof bereik op een cropfactor. De 70-210 gebruik ik wel af en toe.
      Ik zou ze verkopen, geen idee wat de verkoopwaarde is.
      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

      Comment


      • #4
        Re: Stoppen of toch niet

        Word het met een dure lens welk je ding de laatste tijd?

        Comment


        • #5
          Re: Stoppen of toch niet

          Oorspronkelijk geplaatst door aws Bekijk bericht
          Afgelopen tijd al mijn spul via BD en MP verkocht.
          Had en heb er geen tijd meer voor en vind het ook allemaal niet mijn ding de laatste tijd.
          Kan wel eens voorkomen toch, zal een ieder wel eens hebben toch.


          Dus wat zouden jullie doen, verkoop of er toch wat bij zoeken.
          gewoon verkopen dat ding.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Stoppen of toch niet

            Wanneer fotografie je niets meer zegt heeft het weinig zin om een body te kopen n.a.v. een gekregen lens.

            Comment

            Working...
            X