Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weeral veel te nat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weeral veel te nat

    maar een buitenkansje om grote plassen te fotogaferen zeker als je hier geen meren in de omgeving hebt
    ik heb mijn nieuw filtersysteem van lee met voorzetfilters en heb hier in dit geval eens gewerkt met een grad ND 1stop donkerder voor de lucht zo hoefde ik geen blend maken met verschillende foto's of oplichten in PS ,dus 1 foto ,zonder speciale bewerking ,is het iets
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: weeral veel te nat

    Zeker geslaagd ! Je mag ze houden

    Dit is uiteraard een ideale toepassing, met een mooie rechte horizon. Benieuwd naar iets moeilijkere situaties met bomen of gebouwen die door de horizon schieten... Dat is de hoofdzakelijk de reden waarom ik met GND gestopt ben.

    Veel plezier er mee, Patrick
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: weeral veel te nat

      Een meer dan geslaagde test. Ik kijk al uit naar meer experimentjes
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: weeral veel te nat

        Als test foto om laten te zien dat grads "soms" nuttig zijn geslaagd Als showcase foto waardeloos. Er is hier bitter weinig te zien wat deze foto interessant maakt.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: weeral veel te nat

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Als test foto om laten te zien dat grads "soms" nuttig zijn geslaagd Als showcase foto waardeloos. Er is hier bitter weinig te zien wat deze foto interessant maakt.
          dacht ik al hoor

          Comment


          • #6
            Re: weeral veel te nat

            Waardeloos zou ik niet willen stellen..Hij is goed voor mij en de ene foto is de andere niet.
            Spanning ontbreekt.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment

            Working...
            X