Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfeest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwfeest

    Ik heb binnenkort een trouwfeest en uiteraard wens ik hier prachtige foto's te trekken. Voornamelijk het avondfeest baart me wat zorgen. En aangezien je een feest of openingsdans niet 2x kan doen...
    Hoe pak ik dit correct aan? Welk diafragma of sluitertijd (en/of belichting) gebruik ik het best om haarscherpe foto's te krijgen met de juiste belichting? De voorziene lens is een 35-80mm f 5.6. Ik ben zinnens nog een andere aan te schaffen (een beercan Minolta 50mm 1.7 of een 80mm 2.8.
    Helpen jullie even?
    Once upon a time, I took a shoot...

  • #2
    Re: Trouwfeest

    Oorspronkelijk geplaatst door Speedy69 Bekijk bericht
    Voornamelijk het avondfeest baart me wat zorgen. En aangezien je een feest of openingsdans niet 2x kan doen...
    Hoe pak ik dit correct aan? Welk diafragma of sluitertijd (en/of belichting) gebruik ik het best om haarscherpe foto's te krijgen met de juiste belichting? De voorziene lens is een 35-80mm f 5.6. Ik ben zinnens nog een andere aan te schaffen (een beercan Minolta 50mm 1.7 of een 80mm 2.8.
    Helpen jullie even?
    een openingsdans, tijdens een huwelijk baart het minst van m'n zorgen... ik kan gedurende 3 volle minuten blijven proberen om een paar goede foto's te maken...

    ik gebruik dan alle mogelijkheden... externe flitsers (strobist), bounce flits of zonder flits, hoog in de ISO's (25600 op m'n D700) en een 50/85mm lens op 1.4
    de sfeerrijkste foto's worden zonder flash gemaakt.

    ik maak me meer zorgen wat betreft de kerk, de ceremonie, etc...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Trouwfeest

      Misschien heb je wat aan dit artikel op mijn blog

      Succes,

      Roeland
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment

      Working...
      X