Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet 3g instellingen Asus eeepad transformer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tablet 3g instellingen Asus eeepad transformer

    ik heb sinds 3 weken een asus transformer 3g.
    Maar ik krijg mijn instellingen die ik gekregen heb van mobile vikings niet bewaard op mijn tablet. Dus ik ga naar Instellingen - Mobiele netwerken - namen toegangspunten - rechter bovenhoek kies ik Nieuwe APN - Toegangspunten bewerken: daar vul ik alles in, maar nadien gebeurt er niets meer. ik zie geen 'OK' of "bewaar' en als ik terug opstart kan ik weer opnieuw beginnen. Heb al 3 weken gans het web bekeken maar sta nog geen stap verder....help please

  • #2
    Re: Tablet 3g instellingen Asus eeepad transformer

    Als je bij instellingen en mobiele netwerken bent,staat er dan niet iets zoals netwerkoperators?
    Daar kun ge normaal kiezen voor zoeken of automatisch zoeken en dan autmatisch de apn instellingen moeten verschijnen.
    De methode die jij beschrijft werkt niet want je kan niets saven.

    Comment


    • #3
      Re: Tablet 3g instellingen Asus eeepad transformer

      Oorspronkelijk geplaatst door ludoke Bekijk bericht
      Als je bij instellingen en mobiele netwerken bent,staat er dan niet iets zoals netwerkoperators?
      Daar kun ge normaal kiezen voor zoeken of automatisch zoeken en dan autmatisch de apn instellingen moeten verschijnen.
      De methode die jij beschrijft werkt niet want je kan niets saven.
      Dank voor uw antwoord, na een complete reset van mijn asus transformer lukt dat nu wel.
      Heb je ook een transformer?

      Comment

      Working...
      X