Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotga RF-2400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotga RF-2400

    Hallo iedereen,

    Ik kwam net deze triggers tegen op Ebay.
    Ze zouden dezelfde zijn als de RF-602's, maar van een ander merk ofzo?
    Prijs is ongeveer hetzelfde, maar ziet hier iemand grote/belangrijke verschillen?

    Bedankt!
    Jannes Bollen
    Website / Facebookpagina

  • #2
    Re: Fotga RF-2400

    Nee, deze bevatten cafeďne omdat ze verkocht worden door fotocola... Chinesen die Chinese producten klonen. Dit is wat men beweert:

    This device is much similar to YongNuo RF602 series.The difference is the RF602 series can not be used as wired remote control,but this one can be used as a wired remote control.

    Maar ik ben van mening dat je de RF602 wel als een remote control can gebruiken, wat ze dan met bedraad bedoelen??? Maar dit is geen schokkend nieuw onderdeel op de trigger lijkt mij.

    Comment


    • #3
      Re: Fotga RF-2400

      Oorspronkelijk geplaatst door mmuetst Bekijk bericht
      Nee, deze bevatten cafeďne omdat ze verkocht worden door fotocola... Chinesen die Chinese producten klonen. Dit is wat men beweert:

      This device is much similar to YongNuo RF602 series.The difference is the RF602 series can not be used as wired remote control,but this one can be used as a wired remote control.

      Maar ik ben van mening dat je de RF602 wel als een remote control can gebruiken, wat ze dan met bedraad bedoelen??? Maar dit is geen schokkend nieuw onderdeel op de trigger lijkt mij.
      En zou deze van een mindere kwaliteit zijn?
      Maar maakt eigenlijk niet zo veel uit.. Dan betaal ik voor de zekerheid wel €5 meer voor RF-602's
      Jannes Bollen
      Website / Facebookpagina

      Comment

      Working...
      X