Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

histogram op D300s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • histogram op D300s

    Ik heb hier een vraagje over de D300s,hoe moet men het live histogram selecteren.
    Bij het bekijken van foto's vind ik het histogram tereug met selector knopen.
    Maar bij het maken van foto's is het histogram niet zichtbaar, iets wat wel helpt bij beichting afsteling.ik veronderstel dat dit wel op d300s wel moet kunnen.
    ik moet hem nog onder de knie krijgen nog maar 3 dagen in bezit.

  • #2
    Re: histogram op D300s

    ik vermoed dat je ergens een info-knop ofzo gaat hebben die je tijdens de view na het maken van de foto kan indrukken waardoor je de volledige foto ziet, ofwel een verkleinde foto met de RGB-grafieken ofwel een verkleinde met het histogram erbij

    zo is het toch bij canon en dit zal wel iets gelijkaardig zijn bij nikon ook
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: histogram op D300s

      Oorspronkelijk geplaatst door casie Bekijk bericht
      ... hoe moet men het live histogram selecteren. ...
      Wat bedoel je hiermee?
      Wil jij een histogram bij liveview of wil jij een histogram vóór de foto gemaakt wordt?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: histogram op D300s

        Oorspronkelijk geplaatst door casie Bekijk bericht
        Ik heb hier een vraagje over de D300s,hoe moet men het live histogram selecteren.
        Bij het bekijken van foto's vind ik het histogram tereug met selector knopen.
        Maar bij het maken van foto's is het histogram niet zichtbaar, iets wat wel helpt bij beichting afsteling.ik veronderstel dat dit wel op d300s wel moet kunnen.
        ik moet hem nog onder de knie krijgen nog maar 3 dagen in bezit.


        Géén live histogram bij D300(s)


        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: histogram op D300s

          Aha, ik kom van een panasonic Dmc2 daar was een live histogram (histogram voor en tijdens maken wel zichtbaar).Ik dacht wel begrepen te hebben dat dit bij D300s niet kon, bij bekijken van foto's weet ik histogram wel te vinden.
          Daarom mijn vraag hier .
          Last edited by casie; 18 december 2011, 09:57.

          Comment


          • #6
            Re: histogram op D300s

            boeh nikon op dat vlak dus, bij canon op de kijktijd na het maken van de foto kan je dus wel je histogram naast de foto plaatsen
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #7
              Re: histogram op D300s

              Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              boeh nikon op dat vlak dus, bij canon op de kijktijd na het maken van de foto kan je dus wel je histogram naast de foto plaatsen
              Bij de D90 ook. Misschien dus boeh voor de D300 (geen idee) maar niet voor Nikon.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: histogram op D300s

                Ik denk dat er hier een misverstand is , ik bedoel wel histogram voor het maken van foto. Tijdens het samenstellen van foto dus vind ik dat handig.
                Dat lukt mij niet op d300s, bij bekijken van foto's is het histogram er wel.

                Comment


                • #9
                  Re: histogram op D300s

                  Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                  boeh nikon op dat vlak dus, bij canon op de kijktijd na het maken van de foto kan je dus wel je histogram naast de foto plaatsen
                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Bij de D90 ook. Misschien dus boeh voor de D300 (geen idee) maar niet voor Nikon.
                  Ja NA het maken van de foto kan het wel natuurlijk,op de D300(s).


                  Walter
                  D850

                  Comment

                  Working...
                  X