Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

    De firma Benèl verkoopt via hun webwinkel de Pixel King die E-TTL voor Canon of ADI-TTL voor Sony ondersteunt (afhankelijk van het type trigger). Ik ben momenteel deze trigger aan het testen voor Canon. Ik ben benieuwd wat de ervaringen op Sony gebied zijn. Mijn eerste indruk van de Canon versie is zeer positief! De set prijs is zeer interssant: €149,95 voor een zender en ontvanger.
    Losse receivers kosten €99,95 per stuk.




  • #2
    Re: Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

    en weer zijn die dingen niet beschikbaar voor nikon zeker....
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      en weer zijn die dingen niet beschikbaar voor nikon zeker....
      Waarschijnlijk hebben ze CLS onkraakbaar gemaakt...
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        en weer zijn die dingen niet beschikbaar voor nikon zeker....
        Maar nu wel eens een keer voor de Sony gebruikers! Die hadden nog geen trigger die TTL ondersteunt. Pixel heeft een Nikon i-TTL trigger Knight TR-331, maar ik denk dat de King een beter product is en meer stabiel is. Er komt trouwens een extra product van Pixel op de markt om het vermogen te regelen per groep op de transmitter, een beetje vergelijkbaar met de Pocketwizard AC3. Dit product gaat N-ETTL heten.
        Maar natuurlijk hoop ik dat Pixel ook een King voor Nikon gaat ontwikkelen, maar ik zie daar nog geen sporen van op het internet (eerder het tegendeel: for Nikon, there will probably never be a version of the Pixel King for Nikon bron: http://dpanswers.com)

        Comment


        • #5
          Re: Benèl verkoopt de Pixel King voor Sony en Canon

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Waarschijnlijk hebben ze CLS onkraakbaar gemaakt...
          Nee hoor, want Pixel, Radiopopper en Pocketwizard heeft al een i-TTL trigger voor Nikon op de markt gebracht. En er zijn andere merk flitsers die CLS ondersteunen zoals Nissin en Metz.

          Comment

          Working...
          X