Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Church Ceiling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Church Ceiling



    Kerk van Christchurch College in Oxford





    enjoy

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Church Ceiling

    mooi, licht is goed onder controle gehouden
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: Church Ceiling

      goed gedaan hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Church Ceiling

        Knap gedaan, ik had mss de camera ietsje meer naar beneden gericht, zodat ik de vloer nog net had kunnen zien..

        Groetjes
        Bart

        Comment


        • #5
          Re: Church Ceiling

          yep,mooi
          knap gedaan
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

          Comment


          • #6
            Re: Church Ceiling

            Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk bericht
            Knap gedaan, ik had mss de camera ietsje meer naar beneden gericht, zodat ik de vloer nog net had kunnen zien..

            Groetjes
            Bart
            Ik vind de kadrage goed. De gele lampen vormen een horizontale lijn met de onderkant, en geven tevens een diepte aan de foto. Het licht is mooi gevangen en geven een mooie sfeer over het detailrijk plafond. Zoals bij alle architectfoto's van deze aard zoek ik de symmetrie op, en deze van jouw is een tikkeltje uit center genomen. Lees dit als positief, want zo heb ik de foto langer bekeken.
            Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.

            Comment

            Working...
            X