Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herten op de veluwe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herten op de veluwe

    Hallo fotofanaten!

    In de kerst vakantie (tussen 24 december en 6 januari) zou ik graag een keertje herten fotograferen op de veluwe!

    Ik heb alleen geen flauw idee waar het nu de"beste" plek is! (qua parkeren/afstanden/herten/hoeveelheid/aanwezigheid/licht etc...)

    Zijn hier mensen met ervaring? misschien zelfs die een keertje als gids kunnen dienen? dat zou helemaal super zijn!
    Ik heb misschien niet het beste materiaal, maar ik wil dit zeker een keertje meemaken! tijd is geen probleem, het zal zoizo wel 4 uur zijn hier weg te rijden....

    mvg,
    Sjoerd
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

  • #2
    Re: Herten op de veluwe

    Niemans? De bronst periode is al voorbij, dat weet Ik. Er zijn toch wel een van die 300 fotografen die er altijd zijnbij de bronst in september/oktober? In nederland graag (:
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Herten op de veluwe

      misschien dit eens lezen:

      Comment


      • #4
        Re: Herten op de veluwe

        uiteraard heb ik deze dingen al gelezen, ik ben meer op zoek naar persoonlijke ervaringen van fotografen van ons forum!
        portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
        Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Herten op de veluwe

          heel raar dat hier geen reactie op gekomen is!
          www.flickr.com/photos/sven_vdb
          ne goeien body - glaswerk van 11 tot 500mm - een leuke flits!

          Comment

          Working...
          X