Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K-7 Body - 14.6Mp - incl doos en papieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Pentax K-7 Body - 14.6Mp - incl doos en papieren

    Wegens een opstapje naar de K-5 neem ik afscheid van m'n Pentax K-7.

    M'n vraagprijs is VERKOCHT

    De camera komt met de volledige originele doos en inhoud:
    - originele Pentax accu
    - usb-kabel
    - AV-kabel
    - alle caps en dopjes
    - schouderriem
    - blanco garantiebon
    - aankoopfactuur
    - ...

    De camera is 100% tiptop functioneel, geen back/frontfocus, communicatie met lens en flitser zoals het hoort!

    Ik ervoer de overstap van m'n vorige K10D 's en K20D's naar deze K-7 als een gigantische stap vooruit! De extra pixels (t.o.v. de K10D) en vooral de sterk verbeterde matrixlichtmeting (t.o.v de K20d) zorgen voor sterk verhoogde mogelijkheden om als fotograaf creatief uit de hoek te komen!

    Onderaan de bodemplaat, ter hoogte van de aansluiting met de rugzijde vertoont de camera wat lichte lakschade (ritssluiting van m'n slingshot rugzak), maar dat heeft uiteraard niet de minste impact op de werking van de camera. Zie het derde fotootje ter illustratie. Vandaar ook m'n lage vraagprijs. De actuele nieuwprijs ligt ergens rond de €850.

    Wie interesse heeft is van harte welkom om de camera uitgebreid aan te tand te komen voelen bij mij thuis in St-Niklaas. Verzending (kostprijs koper) is uiteraard ook mogelijk.




    [Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
    Last edited by frederik9111; 19 december 2011, 21:42. Reden: Te grote foto achter linkje
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X