Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pasta met pesto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pasta met pesto


    ik maak dat regelmatig klaar en zou graag eens een echte goede foto ervan maken om in de keuken op te hangen. Bij deze bijvoorbeeld niet gekeken naar de lepeltjes die niet gelijk in de potjes zitten. nog iemand tips?

    mijn excuses als je bij het zien van de foto honger krijgt en nog een tijdje te gaan hebt voor je kan eten.
    The Knight That Says Ni...kon

  • #2
    Re: pasta met pesto

    lap, nog niet goed wakker precies. een foto met expliciete vraag om tips voor verbetering is natuurlijk voor fotobeoordeling en niet voor SC.

    Zou een van de mods die dit tegenkomt zo goed willen zijn dit te verhuizen? Mijn dank zou zeer groot zijn.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: pasta met pesto

      Vind hem wel mooi.. standpunt van boven is niet iets dat ik zelf direkt zou proberen met zo'n bord maar 't is wel redelijk geslaagd; belichting zit wel goed, eventueel nog iets meer belichten zodat het bord er witter uitkomt.
      Bij de pasta aan de rand van het bord heb je mooie schaduwen en diepte, maar de pasta in 't midden ligt allemaal plat en maakt de compositie minder interessant, beter was waarschijnlijk van die pasta ook wat meer te draaien zodat je er schaduwen in hebt.
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

      Comment

      Working...
      X