Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

evoque.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • evoque.

    Fotoshoot voor een rijtest van de autosite Autofans.be.


    Range Rover Evoque SD4


    http://www.flickr.com/photos/dequal/6347384644

    Canon EOS 450D - EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS - 24mm - f/10.0 - 1/4 sec. - ISO 100 0 EV - geen flash

    Volledige fotoshoot en bijhorende rijtest:
    Het is al van 1997 geleden dat er een volledig nieuw model ten tonele verscheen binnen de Land Rover-familie, destijds was dat de Freelander die zijn debuut vierde. Deze Evoque krijgt zeer bewust de Range Rover badge opgespeld en dat is het eerste die het verschil tussen Range Rover en Land Rover moet duiden.


    Het was m'n eerste fotoshoot bij zonsondergang/avond dus was wel niet gemakkelijk. Op vijf minuten tijd heb je direct totaal verschillende lichtomstandigheden en dat is toch wel effe wennen in het begin.
    portfolio - blog

  • #2
    Re: evoque.

    het gebouw lijkt me scherper dan de achterkant van de auto ?
    en die 2 schimmen in beeld lijken me meer op fouten/storende elementen ipv een meerwaarde

    qua standpunt wel goed, of misschien net iets naar voor gaan zodat de bomen links en rechts er net niet opstonden ?
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: evoque.

      Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
      het gebouw lijkt me scherper dan de achterkant van de auto ?
      en die 2 schimmen in beeld lijken me meer op fouten/storende elementen ipv een meerwaarde

      qua standpunt wel goed, of misschien net iets naar voor gaan zodat de bomen links en rechts er net niet opstonden ?
      kwaliteit is serieus verminderd bij het resizen blijkbaar. Hier zie je de werkelijke scherpte: http://www.flickr.com/photos/dequal/6347384644

      En dat van die schimmen, was eerder van het concept omdat het een fotoshoot moest zijn met een 'stedelijk' sfeertje. Vandaar bewust mensen erop gelaten. Maar kan wel begrijpen dat dit voor sommige mensen storend kan zijn.

      Idem voor die bomen, niet op gelet eerlijk gezegd.
      portfolio - blog

      Comment


      • #4
        Re: evoque.

        Heel knappe foto en die schimmen geven er nog een leuke extra aan.
        Flickr Photopage

        Comment


        • #5
          Re: evoque.

          die schimmen leiden toch de aandacht af. Daarnaast is het geheel ook wel erg donker.

          Ik ben wel volledig mee met de locatie en de hoek van opname. Die vind ik echt sterk.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: evoque.

            goed shot en de rest ook trouwens.
            Het is al van 1997 geleden dat er een volledig nieuw model ten tonele verscheen binnen de Land Rover-familie, destijds was dat de Freelander die zijn debuut vierde. Deze Evoque krijgt zeer bewust de Range Rover badge opgespeld en dat is het eerste die het verschil tussen Range Rover en Land Rover moet duiden.

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Met Bouk eens! Persoonlijk vind ik deze auto in dit rood niet zo fraai, maar kan die nummerplaat nu niet eens netjes recht gehangen worden. Daar zou ik als eigenaar dus totaal ziek van worden.

              'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

              Comment


              • #8
                Re: evoque.

                Hey juppekes

                Voor mij iets te veel gebouw
                Bootjes

                Comment


                • #9
                  Re: evoque.

                  Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                  Met Bouk eens! Persoonlijk vind ik deze auto in dit rood niet zo fraai, maar kan die nummerplaat nu niet eens netjes recht gehangen worden. Daar zou ik als eigenaar dus totaal ziek van worden.
                  't Was een testwagen voor automagazines en zo, dus voor hen maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik.
                  portfolio - blog

                  Comment

                  Working...
                  X