Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto locaties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communie foto locaties

    ik moet voor kennissen een eerste communie shooten.

    nu had ze graag wat speciaals gehad rond haar dochter, ze zou een mooie wagen huren ferrari of porsche die ze zou huren...daarmee zou ik graag naar 3 verschillende locaties willen gaan en had iets in gedachten om met die wagen naar iets industrieels te gaan...

    zijn hier mensen die enkele ietwat speciale industriele locaties kennen in westvlaanderen?

    af als jullie andere voorstellen hebben qua locaties laat maar horen.
    tis de eerste keer dat ik zoiets zou en wil er wel iets speciaals van maken

  • #2
    Re: communie foto locaties

    Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
    ...

    zijn hier mensen die enkele ietwat speciale industriele locaties kennen in westvlaanderen?
    haven van Antwerpen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: communie foto locaties

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      haven van Antwerpen.
      grt,bouk.

      west vlaanderen bouk want ze zou 3 verschillende locaties willen en zo'n porsche kost 400 euro om 4 uur te huren dus denk niet dat we er lange afstanden zullen mee afleggen

      maar had intussen al zee-brugge in gedachten

      Comment


      • #4
        Re: communie foto locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        .......... zo'n porsche kost 400 euro om 4 uur te huren dus denk niet dat we er lange afstanden zullen mee afleggen

        maar had intussen al zee-brugge in gedachten
        ook mooi, maar zo,n Porsche gaat vrij snel hoor)(.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: communie foto locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          ik moet voor kennissen een eerste communie shooten.

          nu had ze graag wat speciaals gehad rond haar dochter, ze zou een mooie wagen huren ferrari of porsche die ze zou huren...daarmee zou ik graag naar 3 verschillende locaties willen gaan en had iets in gedachten om met die wagen naar iets industrieels te gaan...

          zijn hier mensen die enkele ietwat speciale industriele locaties kennen in westvlaanderen?

          af als jullie andere voorstellen hebben qua locaties laat maar horen.
          tis de eerste keer dat ik zoiets zou en wil er wel iets speciaals van maken

          Mmmm, kan nooit fout zijn he!.... maar als dit al doet voor een eerste communie, dan stel ik me de vraag wat je gaat doen voor hun huwelijk, want je wil toch net altijd iets meer hé. Waarom kunnen kinderen gewoon geen kinderen blijven, wat is er mis met het "kind zijn" op zich, en waarom heeft een kind een Porsche nodig op haar eerste communie ?

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: communie foto locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Mmmm, kan nooit fout zijn he!.... maar als dit al doet voor een eerste communie, dan stel ik me de vraag wat je gaat doen voor hun huwelijk, want je wil toch net altijd iets meer hé. Waarom kunnen kinderen gewoon geen kinderen blijven, wat is er mis met het "kind zijn" op zich, en waarom heeft een kind een Porsche nodig op haar eerste communie ?

            MVG, Jeff C.

            mja ik vind het er ook over zeker als je hun situatie kent, maar dat is een ander onderwerp... en "klant is koning" dus ik doe wat er me gevraagd wordt

            Comment


            • #7
              Re: communie foto locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
              mja ik vind het er ook over zeker als je hun situatie kent, maar dat is een ander onderwerp... en "klant is koning" dus ik doe wat er me gevraagd wordt

              Natuurlijk, kan ik perfect in volgen, en je weet dat het meeste geld wordt uitgegeven door de mensen die het niet bezitten hé !

              MVG, Jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment

              Working...
              X