Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Standing pipes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Standing pipes

    Duizenden komen er elke dag langs, de vinding die graffity spuiters geen kansen geeft....
    .
    Op de eerste geen enkele reactie. Beetje logisch achteraf. Misschien dat deze update wel reacties oplevert, ditmaal hetzelfde onderwerp met de retescherpe 70-200 VRII...
    .

    .
    Last edited by Henk47; 11 december 2011, 00:17.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Standing pipes

    Update geplaatst.
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Standing pipes

      deze is mooi...
      vele mooier dan de eerste...
      want nu zie je structuur in je "pipe's"
      hoewel dat ik denk dat je bij "abstract" meer commentaar/reactie gaat krijgen...
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Standing pipes

        Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
        deze is mooi...
        vele mooier dan de eerste...
        want nu zie je structuur in je "pipe's"
        hoewel dat ik denk dat je bij "abstract" meer commentaar/reactie gaat krijgen...
        Goed idee. Maar ik denk dat ik hem niet dubbel mag plaatsen.

        MODERATOR: WILT U HEM VERPLAATSEN?

        Thanks, Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Standing pipes

          Buizen zijn scherp in beeld gebracht, maar de lucht had voor mij wat meer blauw mogen om meer contrast te bekomen.

          Vraagje: zijn het de buizen op de A2 rond Eindhoven?
          Groeten,
          Leentje

          Comment


          • #6
            Re: Standing pipes

            Oorspronkelijk geplaatst door leentje Bekijk bericht
            Buizen zijn scherp in beeld gebracht, maar de lucht had voor mij wat meer blauw mogen om meer contrast te bekomen.

            Vraagje: zijn het de buizen op de A2 rond Eindhoven?
            Ja die buizen zijn het. Met een goede lens (heb ik ditmaal gebruikt) is het reliëf van de buizen zichtbaar. De lucht laat ik wel zo, hoort bij de overige naturelle tinten. Bedankt voor je bijdrage, ben trouwens benieuwd of er een mooie variatie op dit thema komt... iets voor jou??
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment

            Working...
            X