Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reparatie Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reparatie Camera

    Ik heb een Canon 40D en de lens komt niet meer los van de body,weet er iemand een betrouwbaar adres om deze te laten repareren? Heel veel dank voor jullie reaktie, grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

  • #2
    Re: Reparatie Camera

    Ik zou eerst eens naar de fotozaak gaan waar ik het toestel heb aangekocht.

    Comment


    • #3
      Re: Reparatie Camera

      Dat was Konijnenberg,heb al geinformeerd en ik kan het toestel opsturen naar de vestiging in Ham in Nederland,maar in de reparaties daar heb ik niet zoveel vertrouwen,heb al veel negatieve dingen gehoord, te duur, te lange tij je toestel kwijt ed, dus vroeg ik me af of er onder jullie mensen waren die betere adressen hadden en misschien ook in Belgie, dan kan je ook eens langsgaan voor een offerte zonder dat je je toestel eerst een paar weken moet missen
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Reparatie Camera

        ROFA voor Reparatie. Reparatie van Digitale camera's: CANON SONY en PANASONIC.


        Succes!!

        Comment


        • #5
          Re: Reparatie Camera

          Ontgrendelen en een beetje kracht op de basis van het objectief zetten (en in de juiste richting draaien). Dit zal vermoedelijk trouwens ook ter plaatse gebeuren in elke fotoboetiek waar je je toestel binnenbrengt...

          Comment


          • #6
            Re: Reparatie Camera

            Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
            Ontgrendelen en een beetje kracht op de basis van het objectief zetten (en in de juiste richting draaien). Dit zal vermoedelijk trouwens ook ter plaatse gebeuren in elke fotoboetiek waar je je toestel binnenbrengt...
            tja..dat denk ik ook.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X