Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compactcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compactcamera

    Hallo,

    Zelf heb ik niet echt ervaring met compactcamera's, vandaar mijn berichtje hier. Mijn mama is op zoek naar een goed (niet te duur) compactcameratje. De bedoeling is een all-round toestelletje voor zowel binnen als buiten.

    Wat moet het toestel hebben:
    - groot schermpje
    - goede foto's bij een concert (dus met minder licht)
    - snel (foto's kindjes,....)
    - liefst niet te moeilijk in gebruik

    Het budget zit om en bij de 100 euro, niet overdreven veel, maar we zoeken gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Dus heeft iemand goede (of slechte ervaring) met een welbepaald toestel. Of heeft iemand tips.... alle weetjes zijn welkom

    Alvast bedankt!
    ~Try and fail, but don't fail to try ~

  • #2
    Re: Compactcamera

    Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
    Hallo,

    Zelf heb ik niet echt ervaring met compactcamera's, vandaar mijn berichtje hier. Mijn mama is op zoek naar een goed (niet te duur) compactcameratje. De bedoeling is een all-round toestelletje voor zowel binnen als buiten.

    Wat moet het toestel hebben:
    - groot schermpje
    - goede foto's bij een concert (dus met minder licht)
    - snel (foto's kindjes,....)
    - liefst niet te moeilijk in gebruik

    Het budget zit om en bij de 100 euro, niet overdreven veel, maar we zoeken gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Dus heeft iemand goede (of slechte ervaring) met een welbepaald toestel. Of heeft iemand tips.... alle weetjes zijn welkom

    Alvast bedankt!

    Voor die prijs ga je misschien een goeie 2e hands vinden, voor de goeie ga je al gauw rond de 200 zitten.



    hier kan je wat in rondneuzen...
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

    Comment


    • #3
      Re: Compactcamera

      ik ben net naar hetzelfde op zoek voor ons mama
      moet vooral "snel" zijn om de kleinkinderen te fotograferen en gemakkelijk in gebruik!

      prijs doet er niet echt toe.

      heb echt geen flauw idee wat ideaal zou zijn want veel instellingen enzo gaan ze niet aanpassen

      mijn dank zal groot zijn!!!

      Comment


      • #4
        Re: Compactcamera

        Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
        Hallo,

        Zelf heb ik niet echt ervaring met compactcamera's, vandaar mijn berichtje hier. Mijn mama is op zoek naar een goed (niet te duur) compactcameratje. De bedoeling is een all-round toestelletje voor zowel binnen als buiten.

        Wat moet het toestel hebben:
        - groot schermpje
        - goede foto's bij een concert (dus met minder licht)
        - snel (foto's kindjes,....)
        - liefst niet te moeilijk in gebruik

        Het budget zit om en bij de 100 euro, niet overdreven veel, maar we zoeken gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.

        Dus heeft iemand goede (of slechte ervaring) met een welbepaald toestel. Of heeft iemand tips.... alle weetjes zijn welkom

        Alvast bedankt!
        Ik denk niet dat ge voor u budget een compact gaat vinden die aan al die eisen voldoet...
        Ik kan je wel een canon ixus 115 aanprijzen mijn schoonvader heeft deze ook en neemt toch wel goede foto's vind ik.




        Grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment

        Working...
        X