Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic GF3 of Samsung NX11

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic GF3 of Samsung NX11

    Prettige avond iedereen,

    als leek ben ik op zoek naar een systeemcamera die mooie kiekjes zou moeten nemen van mijn dochtertje. Een spiegelreflex zie ik niet echt zitten en daarom dat ik eigenlijk al besloten heb om te kiezen uit de GF3 of de NX11.

    Mijn keuze is gebaseerd op de iets snellere autofocus en reactietijd/verwerkingstijd van het nemen van de foto (heb ik mij laten vertellen )

    Ik erger mij sinds enkele tijd aan onze compact camera die altijd dat 'net-iets-te-late-fotootje' neemt.

    Kan er mij iemand helpen? Indien er natuurlijk andere voorstellen zijn, shoot!

  • #2
    Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

    Ook de nieuwe Olympus toestellen E-PL2 en hoger voldoen ruimschoots aan deze eis.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

      wachten op de GX1 die heel binnenkort uitkomt
      www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

        Zou ook eens over mijn schouder achterom kijken, naar Sony en zo.

        Comment


        • #5
          Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Zou ook eens over mijn schouder achterom kijken, naar Sony en zo.
          Welk model?

          Comment


          • #6
            Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

            Heeft er iemand ervaring met de gf3 of nx11? Welke van de 2 zou de betere zijn?

            Comment


            • #7
              Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

              Oorspronkelijk geplaatst door djamaici Bekijk bericht
              Heeft er iemand ervaring met de gf3 of nx11? Welke van de 2 zou de betere zijn?
              Geen ervaring mee maar Snapsort zet de Pana 2 rankings hoger dan de Sam. http://snapsort.com/compare/Panasoni...ung-NX11/score

              Comment


              • #8
                Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

                Oorspronkelijk geplaatst door djamaici Bekijk bericht
                Prettige avond iedereen,

                als leek ben ik op zoek naar een systeemcamera die mooie kiekjes zou moeten nemen van mijn dochtertje. Een spiegelreflex zie ik niet echt zitten en daarom dat ik eigenlijk al besloten heb om te kiezen uit de GF3 of de NX11.

                Mijn keuze is gebaseerd op de iets snellere autofocus en reactietijd/verwerkingstijd van het nemen van de foto (heb ik mij laten vertellen )

                Ik erger mij sinds enkele tijd aan onze compact camera die altijd dat 'net-iets-te-late-fotootje' neemt.

                Kan er mij iemand helpen? Indien er natuurlijk andere voorstellen zijn, shoot!
                Beste "kompakt" van dit ogenblik: NEX 5 N

                Comment


                • #9
                  Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

                  De panasonic GH2 niet vergeten , voor mij de beste die ik tot nu toe tegengekomen ben

                  Comment


                  • #10
                    Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

                    Waarom de keuze "geen zoeker'(pana) en 'zoeker'(NX)? Ik zou het logischer vinden een G3 tegen de NX11 tezetten of een GF3 tov de NX100/200.

                    Konklusie van WDC G3/NX11: G3 better camera, NX better pictures(low iso's).(heel erg kort door de bocht.

                    Mij bevalt de G3 goed.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Panasonic GF3 of Samsung NX11

                      Iedereen bedankt voor de vele reacties. Ben uiteindelijk voor de samsung gegaan. Ik vond de nx11 lekker in de hand en plezanter werken met de ifunction ipv het touch screen. Eerste shots blijken deftig, zowel op het amoled scherm als op de pc.

                      Nogmaals bedankt

                      Comment

                      Working...
                      X