Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

02/01/2012 - Planckendael

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 02/01/2012 - Planckendael

    Tijdens de laatste AV/SD te Tongeren hebben verschillende aanwezigen me gevraagd wanneer we de volgende SD plannen, of er al iets gepland was/is. Er was op dat moment nog niets gepland voor december en januari. Om hierop een antwoord te geven (want het waren meerdere die het me vroegen) heb ik gezegd dat we misschien het initiatief van Franciskine konden herhalen met een bezoek aan de Zoo van Planckendael. Awel belofte maakt schuld en hier dan de aankondiging.

    Maandag 2 januari ga ik naar de zoo in Planckendael en zou graag hebben dat vele me vergezellen. Het is nog geen school en vele werkende mensen hebben op maandag nog vrijaf (dag van 01/01). Dus, mensen die geïnteresseerd zijn om mee te gaan kunnen hier altijd een berichtje plaatsen of me een PB sturen.

    Let op, dit is geen officiële SD maar enkel een spontane oproep voor mensen die liever in groep de zoo bezoeken.

    Afspraak: rond 10u30 aan de ingang. Na de aankoop van ons toegangsticket en de penning voor de parking trekken we samen uiterlijk om 11u00 het park in. Indien we met 15 of meer zijn, kunnen we een groepsticket aankopen en is de ingang wat goedkoper.

    Het weer speelt natuurlijk ook een doorslaggevende rol. Om zekerheid te geven hierrond kom ik een uurtje of 2 voor vertrek hier nog eens kijken en vertellen of alles effectief doorgaat (normaal wel als er geen ijzel of sneeuw of regen is)

    Ik zal in deze topic een lijst bijhouden van de BD'ers die me laten weten dat ze mee gaan.

    PS; ik hoop dat Franciskine me niet met de oren trekt omdat ik zijn prachtig initiatief hier herhaal.

    Patric(ske)

    DEELNEMERS
    Patricske
    lut
    vdkx (2 personen)
    Edje C
    rude50D
    nikonian frog (ziek?)
    jvdk
    baloo
    wAckO
    canonex
    Livino
    fotosdirk
    Marieke
    lucske_40 (2 personen)
    Michael.M
    SunnyMoon
    Aeri
    Last edited by Patricske; 2 januari 2012, 07:08. Reden: Deelnemers lijst aangepast
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: 02/01/2012 - Planckendael

    Schrijf me maar op Patrick.


    groetjes

    Rudi
    www.photo-rudi.be

    Comment


    • #3
      Re: 02/01/2012 - Planckendael

      Als het weer het toelaat, dan wil er ook wel bij zijn.

      Comment


      • #4
        Re: 02/01/2012 - Planckendael

        Patric,

        als het goed weer is, ben ik zeker geïnteresseerd .

        Dirk

        Comment


        • #5
          Re: 02/01/2012 - Planckendael

          Mij mag je alvast ook noteren voor deze eerste SD van 2012 Patricske , tenzij er 's morgens een meter sneeuw ligt, dan is wat ver om met de langlaufski's af te komen natuurlijk .

          grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: 02/01/2012 - Planckendael

            Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            Mij mag je alvast ook noteren voor deze eerste SD van 2012 Patricske , tenzij er 's morgens een meter sneeuw ligt, dan is wat ver om met de langlaufski's af te komen natuurlijk .

            grtjs
            De banken hebben geen bank holiday. Dus t zal voor een andere keer zijn. Veel foto-plezier.

            Comment


            • #7
              Re: 02/01/2012 - Planckendael

              graag wil ik ook komen , als het niet ijzelt of sneeuwt want dan rijd ik niet met de auto
              wij komen dan met 2 personen
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: 02/01/2012 - Planckendael

                Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                De banken hebben geen bank holiday. Dus t zal voor een andere keer zijn. Veel foto-plezier.
                Wij ook niet. Dus, helaas
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: 02/01/2012 - Planckendael

                  Het is dan Nieuwjaars-receptie...helaas

                  Comment


                  • #10
                    Re: 02/01/2012 - Planckendael

                    hoi patrick

                    ik ga ook graag mee
                    sneeuw of gene sneeuw op mij kunde rekenen

                    groetjes rudy
                    Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                    portfolio = http://rdewebs.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: 02/01/2012 - Planckendael

                      Knap initiatief.
                      Ik had graag meegegaan maar ook ik moet werken op 2 januari.
                      Misschien de volgende keer...

                      Groeten,

                      Mark
                      http://markwijnants.zenfolio.com/
                      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                      Comment


                      • #12
                        Re: 02/01/2012 - Planckendael

                        Ga ook mee
                        The problem with my brain is on the left side is nothing right and on the right side is nothing left

                        Comment


                        • #13
                          Re: 02/01/2012 - Planckendael

                          voor wie het niet weet...

                          hou er rekening mee dat de meeste dieren niet te zien zijn... dat is de reden dat het ticket slechts 12.50 kost....
                          www.aeri-photography.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: 02/01/2012 - Planckendael

                            Oorspronkelijk geplaatst door Aeri Bekijk bericht
                            voor wie het niet weet...

                            hou er rekening mee dat de meeste dieren niet te zien zijn... dat is de reden dat het ticket slechts 12.50 kost....
                            Da's waar maar gelukkig zijn er ook heel wat dieren die zich juist prima voelen bij dit weertje en hun kopje wel zullen buitensteken. In de eerste plaats ga ik voor de gezelligheid . De sneeuwluipaarden zullen zeker wel te zien zijn en die zou ik dolgraag eens op foto willen vastleggen. Verder ga ik mij eens uitleven in de tropische serre met mijn nieuwe macro, de uurtjes zullen er snel gevuld zijn .

                            grtjs
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 02/01/2012 - Planckendael

                              Met goed weer ben ik zeker weer van de partij.
                              Canon EOS 60D, Canon EF 24-105 mm f/4 L IS USM, Canon EF 70-200 mm f/4 L IS USM

                              Comment

                              Working...
                              X