Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 1: A huge view on tiny things

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 1: A huge view on tiny things

    Naar aanleiding van de veelvuldige opmerkingen en vragen op het werk aangaande de schitterende en verbluffende beelden over insecten, spinnen ... had ik in oktober op het werk een belofte gedaan om een workshop te houden aangaande macrofotografie.
    Het was de bedoeling iedereen te overtuigen dat dit in feite niet echt moeilijk is en om iedereen aan het testen te krijgen en zo tot eigen bevindingen te komen aangaande het vaak foutief beschreven woord 'Macro'. Dat veel macrowerk, studiowerk is en dat je daar niet echt rijk hoeft voor te zijn ...
    Maar, het was en is vooral de bedoeling geweest om iedereen op een speelse manier even aan het stoeien te zetten met de camerabody, tussenringen, converters, objectieven ...
    Na de workshop is duidelijk gebleken dat ik in mijn opzet geslaagd was en stelde ik een samenvatting op.
    In de aangegeven link (foto aanklikken) kan je de pdf ophalen waar het hele gebeuren en doen op een voor de dummy, leek uit de doeken wordt gedaan.
    Het is een workshop, dus niet enkel lezen, maar doen.
    Dit is deel 1. Later volgt nog een tweede deel waar we dan de foto's zullen bijtunen en de lat iets hoger leggen.
    Merk op: De tekst is in het Engels opgesteld. Onze fotoclub en workshop wordt immers door zowel Frans-sprekenden, Nederlandstaligen als Engelstaligen bezocht.

    Last edited by Wim.Vanmaele; 13 december 2011, 17:24. Reden: url-aanpassing
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 1: A huge view on tiny things

    Dit is een heel mooi initiatief.
    Het is voor de collega's op het werk(bpost), als ik het goed heb.
    Is het enkel voor een beperkt groepje binnen de dienst?
    Of toegankelijk voor andere collega's van bpost?
    Nikon D7000, en wat glas.
    http://blog.seniorennet.be/pacha/

    Comment


    • #3
      Re: [Workshop] Macro-Micro-fotografie. Deel 1: A huge view on tiny things

      [Mod-LesC]NL vertalingen zijn intussen beschikbaar via de "sticky":

      [/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X