Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Living a small life... "gevangen"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Living a small life... "gevangen"

    Ik heb ook nog eens mijn small life mannetjes boven gehaald...

    Het verhaal:
    Twee mini-mensjes worden gevangen door de grote reus.... hun mede-mini-mensjes proberen hen nog te redden, maar het glas van de reus is zo sterk dat ze het niet stuk krijgen!
    Er zit dus niets anders op dan in het glas te blijven zitten, en hopen dat de reus hen terug vrij laat...
    Natuurlijk zijn er ook mini-mensjes die hun nieuwsgierigheid niet kunnen onderdrukken en snel een kijkje komen nemen naar de mini-mensjes die gevangen zitten!












    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Living a small life... "gevangen"

    Leuk Linsey. Of moet ik schrijven een leuk begin. Een verhaal heeft een begin, midden en
    einde, met daartussen iets dat het een wending geeft of iets dergelijks. Nu is het een po-
    ging tot uitbraak en blijf ik een beetje op mijn honger zitten omdat het zo bruusk en on-
    bevredigend wordt afgebroken.
    U moet ook aan uw lezertjes of kijkertjes denken. Dat hoeft niet per se een goede afloop
    te zijn. Ze zouden bijvoorbeeld flauw kunnen vallen onder dat glas, tot een slim ventje dat
    door iedereen voor dom wordt gehouden, een middeltje ontdekt om ze te bevrijden, en
    dat is helaas te laat? Of juist op het nippertje?
    Kortom, ik verwacht meer spanning, sensatie, droefenis, vreugde en een einde.

    Comment


    • #3
      Re: Living a small life... "gevangen"

      Ik ben zeker dat er nog eentje afkomt met een hefboom om de gevangenen lucht te geven en te redden
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment

      Working...
      X