Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s + 18-200 VR Type II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D300s + 18-200 VR Type II

    Beste leden van het forum,

    Dit weekend beslist om de Nikon D300s + 18-200 VR Type II te kopen.
    Maar nu blijkt deze nergens meer voor handen.
    Vorige week bij Redcoon nog voor 1649€, konijnenberg en cameranu uitverkocht.
    Gevolg van situatie in Thailand ?

    Weet nog iemand een adres aan concurentiële prijs ?

    Ligulas

  • #2
    Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

    Ook bij Art&Craft in bestelling.
    Is idd een gevolg van de overstroming in Thailand, het zal nog wel een paar maanden duren vooraleer de produktie op een aanvaardbaar niveau staat.
    Veel succes met de zoektocht. Als je nog kan wachten, zou ik zeggen: wachten. In tijden van schaarste, stijgen de prijzen
    Nikon Df

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

      Bij digicamshop is de body nog te verkrijgen. De lens niet meer.
      Die lens nog nieuw vinden zal de eerste maanden moeilijk worden (zoals veel dx lenzen).
      Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

        Probeer hier eens (Bartok in Hasselt): http://www.bartokshop.be/shop/produc...&item_id=69391

        Ik ben er een paar weken geleden geweest en toen was de laatste 'net verkocht', maar zijn mss terug binnen.

        Gr.,
        C
        Nikon D7000 *** Tokina 11-16 mm 2.8 AT-X PRO *** Nikkor 40mm f/2.8G ED AF-S DX Micro *** Nikkor AF-S 70-200mm F2.8 ED VR II Nano

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

          Productieproblemen in Japan en Thailand!! Dit wordt slecht voor de handel in aanloop naar de feestdagen...veel winkeliers zullen "nee" moeten gaan verkopen. En na de feestdagen zit bij iedereen de geldbuidel op slot en is er tijdelijk weinig behoefte aan camera's
          Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

            gloeiendegloeiende,
            ruiim 1800 euro voor een D300s en lens, en dan nog lang wachten ook??

            blij dat ik de laatste in Nederland heb gekocht, een D7000 voor 849 euro!
            portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
            Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

              Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
              ruim 1800 euro voor een D300s en lens, en dan nog lang wachten ook?
              Da's inderdaad een prijs om u tegen te zeggen voor een body van een generatie geleden...
              Een a77 + 18-250 kost zowat evenveel.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

                Contact gehad met NIKON België.
                De levering kan duren tot eind Jan 2012.

                Op website van NIKON staat te lezen dat de productie eerste week van Dec hopelijk zou worden opgestart. En dan moeten ze nog verscheept worden. (+ 1maand)
                Dan beloofd dus.
                Maar ik heb garantie aan 1669€ voor Nikon D300s + 18-200 VR Type II.
                Loont het wachten als je ziet bij konijnenberg 2009€ en nu plots weer op voorraad. Of zouden ze bewust x aantal exemplaren opzij gehouden hebben

                Ligulas

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

                  Het lijkt mij inderdaad erg slim als ze er enkele achter gehouden hebben...

                  Zit zelfs over te denken om mijn D7000 begin januari te verkopen voor dik 1100 euro, en dan in februari weer eentje aan te kopen voor 800....
                  portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                  Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

                    Oorspronkelijk geplaatst door ligulas Bekijk bericht
                    Contact gehad met NIKON België.
                    De levering kan duren tot eind Jan 2012.

                    Op website van NIKON staat te lezen dat de productie eerste week van Dec hopelijk zou worden opgestart. En dan moeten ze nog verscheept worden. (+ 1maand)
                    Dan beloofd dus.
                    Maar ik heb garantie aan 1669€ voor Nikon D300s + 18-200 VR Type II.
                    Loont het wachten als je ziet bij konijnenberg 2009€ en nu plots weer op voorraad. Of zouden ze bewust x aantal exemplaren opzij gehouden hebben

                    Ligulas
                    http://www.kamera-express.be/product...-35-zonnekap-/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

                      Kijk eens op studio 73, staat er te koop voor € 1.659,00 .

                      Grtz .

                      Dirk .
                      Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

                      Comment

                      Working...
                      X