Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't broebelt wa :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't broebelt wa :-)



    nog ne pool in Yellowstone





    enjoy

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: 't broebelt wa :-)

    Prachtige kleuren in het water en er rond.
    Ik mis hier wel een beetje een achtergrond. Een lager standpunt had ik wellicht mooier gevonden.
    ( Misschien was de achtergrond wel heel storend. dan heb ik niks gezegd. )
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: 't broebelt wa :-)

      kleuren zijn top, maar de compo... weet niet of er meer uit te halen viel
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: 't broebelt wa :-)

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        kleuren zijn top, maar de compo... weet niet of er meer uit te halen viel
        Geen goede compo....en vind hem daarom ook niet mooi...of sc waardig.

        Al veel beter werk van jou gezien hoor..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: 't broebelt wa :-)

          Die pools in Yellowstone zijn prachtig, maar ik heb er deze zomer ook enorm op gevloekt.

          Ze geven een onverdonderend geheel aan kleuren weer als je er van bovenaf naar kijkt. Ik heb er veel gefotografeerd en dat ook van bovenaf gedaan, maar zoals hier gezegd wordt, mis je automatisch achtergrond en dat vond ik steeds weer een minpunt aan de foto's. Als je kiest voor een achtergrond, dan gaat de pool verloren en zie je gewoon meestal damp vanuit de grond opstijgen...

          Het is allemaal heel indrukwekkend om zien, maar heel moeilijk om evenwaardig vast te leggen...
          Last edited by MyKingdom; 6 december 2011, 07:44.

          Comment


          • #6
            Re: 't broebelt wa :-)

            Als je die plassen in hun geheel wil dan is het inderdaad niet gemakkelijk om tot een mooi beeld te komen ...
            ga je meer in detail door bv 1/3e of 1/4e van de pool dan kan je met de randlijk en de kleurovergangen wel leuke beelden maken al zijn die dan direct een stuk abstracter
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: 't broebelt wa :-)

              Heel mooie kleuren en rijk aan details, maar ik volg wat de compo betreft.

              De pool zit te krap en te centraal (de broebel dan) in het kader... Maar ik kan me voorstellen dat het niet eenvoudig moet zijn. Ook veel volk er omheen zeker ?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X