Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera LIDL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera LIDL

    Goeiedag,

    Ik vroeg me af of volgende camera aan te raden is voor mensen die af en toe eens foto's nemen, maar toch tamelijk kwalitatieve foto's willen hebben. En die gebruiksvriendelijk is.
    Digitale camera D-720 (http://www.lidl.be/cps/rde/xchg/lidl...ndex_42585.htm)

    14 megapixel (CCD-sensor) met videofunctie
    3" lcd-display
    duale beeldstabilisator en automatische gezichtsherkenning
    10-voudige optische zoom en 4-voudige digitale zoom
    ISO 80 tot 1600
    incl. tasje, lithiumionen batterij, lader, software-cd met fotoverwerkingsprogramma

    119 euro

    Groeten

    Mister Quinten
    Mvg,
    Mister Quinten (Prové)
    http://quintenprove.wordpress.com/

  • #2
    Re: Camera LIDL

    Ik zou zeggen ; ga eens kijken op de Belgische site.....maar daar vind ik hem niet
    Ik ben wel eens gaan kijken op de site van foto bastiaens en je hebt er verschillende camera's in die prijsklasse en ik zeg altijd ;een brood koop je bij de bakker en een fototoestel bij de ......
    (da's natuurlijk mijn mening maar)


    mvg Jozef
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #3
      Re: Camera LIDL

      Olympus D-720 gaat ook als VR-310 door het leven en staat bij Vandenborre aan 119 €.

      Comment


      • #4
        Re: Camera LIDL

        Voor dit geld kun je jezelf geen buil vallen, of je het nu biuj de bakker haalt of niet :-)
        Surfzeeuw
        Panasonic G3

        Comment


        • #5
          Re: Camera LIDL

          Af en toe een foto. Waarom niet, zou ik zeggen.

          Comment


          • #6
            Re: Camera LIDL

            In de folder van de Carrefour staan zelfs nog goedkopere digitale camera's.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Camera LIDL

              Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
              Ik zou zeggen ; ga eens kijken op de Belgische site.....maar daar vind ik hem niet
              Ik ben wel eens gaan kijken op de site van foto bastiaens en je hebt er verschillende camera's in die prijsklasse en ik zeg altijd ;een brood koop je bij de bakker en een fototoestel bij de ......
              (da's natuurlijk mijn mening maar)


              mvg Jozef
              Dan woon jij toch niet hier in de buurt, want de enige bakkerij die verse en goede dingen heeft is die van de kleine GB!!! De bakkers trekken hier op niets en er zijn er wel drie binnen de km... Triestig zaakske...

              Maar ivm een fototoestel volg ik je helemaal :-)))
              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

              Comment


              • #8
                Re: Camera LIDL

                Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                Dan woon jij toch niet hier in de buurt, want de enige bakkerij die verse en goede dingen heeft is die van de kleine GB!!! De bakkers trekken hier op niets en er zijn er wel drie binnen de km... Triestig zaakske...

                Maar ivm een fototoestel volg ik je helemaal :-)))
                Ik ben van Ekeren, idd niet in jouw buurt.
                Spijtig voor jou dat het zo ver is want hier zijn er wel vier in het dorp, allemaal warme bakkers, lekker mmmmmm
                D800 en een goed glasservies

                Comment


                • #9
                  Re: Camera LIDL

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                  Ik ben van Ekeren, idd niet in jouw buurt.
                  Spijtig voor jou dat het zo ver is want hier zijn er wel vier in het dorp, allemaal warme bakkers, lekker mmmmmm
                  Ik zal je niet tegenhouden om me eens op zondagochtend te verrassen hoor ;-)
                  Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                  Comment

                  Working...
                  X