Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nex-lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe nex-lenzen

    Hallo,

    Is er intussen al meer nieuws over de nieuwe lenzen voor de Sony Nex-toestellen?
    (welke goed zijn, reviews en dergelijke)

  • #2
    Re: Nieuwe nex-lenzen

    Een ding is zeker: de 24/1.8 Carl Zeiss zal een sublieme lens zijn. Die zal schitteren op welke NEX dan ook. Maar ze kost dan ook een kleine 1000 euro dacht ik.

    Spijtig genoeg is er van de andere lenzen nog niet veel bekend . Ik heb nog nergens een review gevonden van bijvoorbeeld de 50/1.8, een lens waar die ik zelf ook interessant vind ( en ondanks dat ik al een paar keer Google ervoor aan het werk heb gezet).
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe nex-lenzen

      Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      ..........

      Spijtig genoeg is er van de andere lenzen nog niet veel bekend . Ik heb nog nergens een review gevonden van bijvoorbeeld de 50/1.8, een lens waar die ik zelf ook interessant vind ( en ondanks dat ik al een paar keer Google ervoor aan het werk heb gezet).

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe nex-lenzen

        Dat had ik wél gevonden, maar daar zitten maar een paar foto's op f/1.8 tussen . Hopelijk doen ze bij Photozone of SLRgear (of zelfs Dpreview) snel eens een test...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe nex-lenzen

          Met andere woorden, het blijft nog even wachten op goede reviews!

          Comment

          Working...
          X