Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB-910

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon SB-910

    De sb-910 komt de sb900 vervangen:
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook


  • #2
    Re: Nikon SB-910

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Nikon SB-910

      Ik weet het van 9:08 andere post is van 11:27
      Mogen best samengevoegd?

      Joe McNally heeft er een blogpost over:
      As the bhagwan said, “The only thing certain is change,” and that’s definitely the case […]
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Nikon SB-910

        Stuk duurder, maar niet veel extra functionaliteit....jammer. Warmte probleem is aangepakt en de menu structuur is aangepast...ben benieuwd of Canon ook met een nieuwe 580EX komt.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon SB-910

          Oorspronkelijk geplaatst door mmuetst Bekijk bericht
          Stuk duurder, maar niet veel extra functionaliteit....jammer. Warmte probleem is aangepakt en de menu structuur is aangepast...ben benieuwd of Canon ook met een nieuwe 580EX komt.
          die hebben al een EXII dus
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Nikon SB-910

            is de sb910 eigenlijk krachtiger dan de sb-900? anders vind ik deze 'verbeteringen' eerder een marketing truc
            nikon d7000 met sigma 17-50 f2.8
            kijk eens naar die flickr daar!

            Comment


            • #7
              Re: Nikon SB-910

              Als ze het oververhittingsprobleem goed aanpakken dan is de SB910 geen "marketing truc" maar een noodzakelijke stap vooruit ...
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Nikon SB-910

                die van mij is nog nooit overhit en heeft toch al wat meegemaakt.
                nikon d7000 met sigma 17-50 f2.8
                kijk eens naar die flickr daar!

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon SB-910

                  Oorspronkelijk geplaatst door dewey Bekijk bericht
                  die van mij is nog nooit overhit en heeft toch al wat meegemaakt.
                  Ook nog nooit problemen van die aard gehad.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon SB-910

                    hier van hetzelfde , nog nooit oververhittings problemen gehad en moet zeggen, ik knal er best wat mee af ....
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon SB-910

                      Ik heb 4 SB900 met telkens de SD9 pack erop en tijdens mijn shootings heb ik het steeds aan mijn been ... na een 10-tal shots slaan ze in beveiliging.

                      Mensen die al eens geassisteerd hebben bij mij zullen dit kunnen bevestigen, ik heb reeds meermaals het hierover gehad met NPS en ze bevestigen dit probleem. Ook op de blog van McNally kan je hierover lezen.

                      Mensen die nooit problemen ondervinden met oververhitting ... jullie hebben unieke exemplaren
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon SB-910

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Mensen die nooit problemen ondervinden met oververhitting ... jullie hebben unieke exemplaren
                        ik gebruik oa. SB800's met batterij paks... en heb bij allemaal al de fresnel lensjes moeten vervangen... wegens... gesmolten...
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon SB-910

                          Ik moet er wel bijvertellen dat ik tijdens een gemiddelde binnen-shooting waarbij ik de SB's gebruikt waarschijnlijk een pak meer "pops" maak dan een gemiddelde fotograaf.

                          Als ik het uitreken kom ik op een 1500x flitsen per shooting.
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon SB-910

                            das idd dan extreem gebruik , 1500 "pops" bij mij mag je er een nul afdoen en das zo ongeveer mijn getal en dan heb ik al heel gek gedaan.....

                            als je op 1 shoot zoveel opnames maakt, ben je dan niet beter af met iets anders dan met sb kes ? zijn die wel gemaakt voor zulk extreem gebruik?
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon SB-910

                              Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht

                              als je op 1 shoot zoveel opnames maakt, ben je dan niet beter af met iets anders dan met sb kes ? zijn die wel gemaakt voor zulk extreem gebruik?
                              Nee, ik heb Quadra packs maar ik werk een pak vlotter met SB's.

                              Meestal moet ik tussen iedere kledingset een andere locatie (in hetzelfde pand/gebouw) kiezen en dan werkt dit veel sneller.
                              www.fotofolio.be

                              Comment

                              Working...
                              X