Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben er helemaal "teut" van...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ben er helemaal "teut" van...

    Wat een prachtig stukje natuur daar in het verre Limburg



    Heb er meteen een grote versie bij gezet : KLIK
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

    een knappe danny, maar als je teut aan de teut wilt worden kom je best op een late namiddag, voor de fotos maar ook voor het bierproeven in de omgeving ...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

      Als je met een paar fotografen deze lokatie bezoekt moet je als eerste posten .....nu heb ik een deja-vu gevoel omdat ik schoonspikkes foto's van nagenoeg dezelfde plaats reeds gezien heb. Het enige wat aan deze opname beter is is dat hij minder druk is dan die van Pascal.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

      Comment


      • #4
        Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

        De foto op zich is best mooi, maar toch een tikkeltje "te gewoon" dan wat we van jou zouden verwachten, Danny.
        Zoals Rupsel hierboven komt te zeggen, en ik op ga vervolgen: De Teut is en blijft mooi, maar is op dit forum al platgefotografeerd.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

          Van deze foto kan ik echt genieten sè.
          We hebben idd al een hele mooie reeks gezien van Schoonspikke maar deze heeft toch net dat tikkeltje meer. Daarmee bedoel ik in dit geval dat er een lijn in je foto zit die rust brengt en je van voor tot achteraan in de foto brengt. Ook de keuze voor een rechtopstaande foto is hier helemaal op zijn plaats.
          De kleuren van de foto zijn schitterend en heel natuurlijk, waarschijnlijk ook door het moment van de dag en je bent ook niet voor niets de kleurenkoning hé
          Dus een hele mooie waar er van mij gerust nog een paar mogen worden gepost

          Groetjes,
          Myriam
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

            Dacht al te zeggen ... jongens laat wat ruimte voor ons, jullie melken die Teut helemaal uit

            ik vind hem toch mooi en hij heeft een Dama-accentje


            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            en ik op ga vervolgen: De Teut is en blijft mooi, maar is op dit forum al platgefotografeerd.
            wil dat dan zeggen dat je daar geen foto's meer mag van posten ?
            klopt niet voor mij, maar wel proberen het weer wat anders te doen ...
            en soms zal die anders al wel eens op andere gelijken ...
            als het maar mooi is !

            we kunnen tenslotte nog niet naar Mars hé, dan gaat er eindelijk een nieuwe wereld voor ons open (al zijn ze daar ook al bezig)
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

              Ik vind het een zalige prent en ik ga niet vergelijken, ze is gewoon erg goed.

              Tja, en alle natuurpunten en anderen ten spijt zijn er niet zo gek veel locaties in België (hier komen waarschijnlijk reacties op, maar ja). Dit wil niet zeggen dat hier geen mooie plekjes zijn maar toch niet zo veel en zo verscheiden zoals bij sommige buren...
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

              Comment


              • #8
                Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                Ik vind het wel eens goed dat de foto verticaal is genomen. Het water leidt je in zwierige S-bocht in de foto. Heel knap standpunt.

                En die kleuren, hoe doe je het. Volgens mij met een crème-brulée brandertje op die grassen vooraan...

                Groetjes,
                Jean-Marie

                Comment


                • #9
                  Re: Ik ben er helemaal "teut" van...


                  das heel mooi.(na een extra klik)
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                    Heel mooi, met die voorgrond, de weerspiegeling in het water en dat streepje mist.
                    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                      Erg knap "geteut" ..

                      Groetjes,
                      Bart

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                        Prachtige plaat, zeker ook de moeite deze even in het groot te zien, wat een scherpte.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                          Héél mooi
                          Sterke compo en kleuren
                          In de grotere versie zie je dit nog beter.
                          Mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                            Ja...knap hoor!
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik ben er helemaal "teut" van...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                              [CENTER]Wat een prachtig stukje natuur daar in het verre Limburg
                              Hoezo "verre limburg". Dit is 1 kilometer van mijn deur.

                              Ik heb het ook al duizend keer gezien en een paar honderd keer gefotografeerd dus ik mag mezelf "ervaringsdeskundige" noemen. Mooie plaat, mooie kleuren en compo; heel mooie diepte werking.

                              Groeten, Bert
                              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                              www.bertofotografie.be

                              Comment

                              Working...
                              X