Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerpen

    Geboeid door het lijnenspel van het MAS in Antwerpen, ook al was het erg slecht weer dit gebouw maakt er toch een feestdag van... Prachtig dat fotograferen er is toegestaan, uitgezonderd voor commercieel gebruik.
    -

    .
    Oh ja, gemaakt met een ouwe Finepix S3-Pro van Fuji. Met daarop het standaard zoomobjectiefke 18-70mm dat ik altijd al -naar verhouding met de aanschafprijs- een prima objectief gevonden heb.
    Last edited by Henk47; 30 november 2011, 01:45.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Antwerpen

    mooie compo
    Maar 'k zou de kleuren wat ophalen, zoals ik mij het MAS herinner is het rood feller
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
      mooie compo
      Maar 'k zou de kleuren wat ophalen, zoals ik mij het MAS herinner is het rood feller
      Ik vond die pasteltinten juist wel mooi. Tis een afweging hè... Maar inderdaad, d'r zit in werkelijkheid wel wat meer diepte in de kleur.
      Thanks, Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment

      Working...
      X