Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji Body's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Fuji(film) ] Fuji Body's

    Na lang wikken en wegen ga ik afscheid nemen van mijn 2 fuji toestellen.
    Tot op heden ben ik steeds zeer tevreden geweest van de fantastische beelden (en vooral mooie huidtinten) die deze toestellen maken.

    Daar er reeds enkele mensen prijzen gevraagd hebben zal ik de vraagprijs van de toestellen vermelden.

    * Fuji S5 pro, met handleiding, 4GB CF kaart en een extra batterij (2 in totaal dus), lader, etc... Teller staat op 20.000 dus kunnen er nog een gans pak bijkomen. Dit toestel is het toestel voor studiowerk, alsook voor het fotograferen van trouwfeesten en portretten. Het toestel ziet er werkelijk als nieuw uit en werkt perfect Prijs:400€

    *Fuji S2 pro. Daar dit toestel werkt op AA batterijen (grip) en CR123 batterijen krijg je er nog 4 nieuwe sets CR123 batterijen bij. de 2 die er nu insteken zitten er nog maar juist in. Het laatste jaar heeft dit toestel steeds in de kast gelegen. Toestel is in zeer goede staat en heeft zeker minder foto's gemaakt dan bovenstaande. Een excact aantal kan ik er niet op plakken. Ook dit toestel heeft een zeer groot dynamisch beriek en maakt zeer levendige beelden. Enkel de dop voor het spiegelhuis af te schermen ben ik kwijtgespeeld. Maar uiteraard zit de camera altijd voorzien van een lens. Hier kan eventueel ook een 4GB CF kaartje bijgegeven worden. Prijs: 120€

    Iemand interesse in een van deze 2 toestellen.
    Eerlijke biedingen hoor ik graag via persoonlijk bericht.

    Uiteraard volledig te testen en te keuren bij mij thuis (Melsbroek)
    Last edited by boerkejos; 29 november 2011, 17:40. Reden: Prijzen
Working...
X