Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische kust bij slecht weer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgische kust bij slecht weer

    Hallo,

    Binnenkort plannen we om eens een verlengd weekend te gaan uitwaaien aan onze Belgische kust. Nu vrees ik wel dat de kans er dik inzit dat het weer mogelijk minder zal meevallen.

    Daarom wilde ik graag weten of jullie leuke plaatsen kennen om bij regenweer te bezichtigen of dingen de doen (en waar je uiteraard ook mag fotograferen).

    Bedoeling is om te logeren in Middelkerke, maar we gaan met de wagen, dus kunnen we ons wel verplaatsen.

    Alvast bedankt,
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

  • #2
    Re: Belgische kust bij slecht weer

    Westkust: Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde, Paul Delvauxmuseum, Visserijmuseum Oostduinkerke, Bakkerijmuseum De Panne, Plopsaland (?)
    Oostkust: domein Raversijde, Earth Explorer, Oostende stad
    Binnenland: Kasteel van Beauvoorde in Wulveringem, Ijzertoren in Diksmuide

    Kan zeker nog aangevuld worden.

    Comment


    • #3
      Re: Belgische kust bij slecht weer

      Bedankt Zeus voor je tips.

      Ben wel iets belangrijks vergeten te vertellen en dat is dat we onze 2 hondjes meenemen en dus bij voorkeur plaatsen zoeken waar zij ook toegelaten zijn.

      Ik zoek van jouw tips alvast zelf eens op wat daar de mogelijkheden zijn met honden.

      Als iemand nog andere leuke plaatsen weet, dan zijn die zeker welkom.

      Ann
      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

      Comment


      • #4
        Re: Belgische kust bij slecht weer

        de zee zelf bij slecht weer...

        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Belgische kust bij slecht weer

          Bedankt voor je reactie. Zo lang het niet te veel regent zullen we zeker het strand aandoen, vooral gezien honden buiten het seizoen ook op het strand mogen.
          Mooie foto trouwens.
          Ann
          Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

          Comment

          Working...
          X