Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 400D

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar wat advies.
    Momenteel heb ik een canon 400D, maar wil binnenkort mij een nieuwer model aanschaffen. Ik zou het graag bij Canon willen houden. Ik ben maar amateur en trek meestal familie foto's of foto's op vakantie. Enige hulp met tips of voorstellen voor een nieuwe Canon zijn welkom.

    Ook krijg ik heel vaak op mijn scherm (net voor ik een foto wil nemen) BUSY erop, dan kan ik geen foto nemen en mis ik zo vaak leuke instant fotomomenten. Waarop moet ik bij men volgend toestel letten dat dat niet zo vaak erop komt ? Of ligt het aan mij mss

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Canon 400D

    Hmmm. Beetje vaag naar de eisen die je aan je nieuwe camera stelt. Ik ben van een 400D naar een 60D gegaan, met het volgende duidelijke verlanglijstje: hogere ISO's, kantelbaar scherm (veel macro fotografie), liveview, groter.

    Vertel eens wat jouw beweegredenen zijn om een upgrade te doen vanaf een 400D. Wat kom je tekort, tegen welke beperkingen loop je aan, ...? Ook vermelding van budget kan handig zijn.

    Het 'busy' fenomeen komt voornamelijk door een (veel) te traag geheugenkaartje.
    www.elwee.net

    Comment


    • #3
      Re: Canon 400D

      Hoi Elwee,

      De hoofdreden is eigenlijk dat het model niet meer gemaakt wordt en dat als ik er stukken aan krijg , wel eens lang ga kunnen wachten op herstellingen. Een vriend van mij heeft dit al meegemaakt. En aangezien mijn budget het nu toelaat om er eentje aan te schaffen ,wilde ik effe mijn vraag stellen hier.

      Mijn budget ,rond een 600 € dacht ik.

      Toch bedankt voor de snelle reactie

      Comment


      • #4
        Re: Canon 400D

        neem gewoon de opvolger van de 400D. Neem de 600D of 550D beide heel goeie toestellen, het moet niet altijd duur zijn om zich te amuseren