Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat nemen jullie mee naar Alden Biesen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat nemen jullie mee naar Alden Biesen?

    Allereerst, mocht dit in het verkeerde subforum staan, dan mag het uiteraard verplaatst worden.
    Ten tweede, in de sticky van de SD's staat dat foto's niet groter mogen zijn dan 800x600 of 600x800, terwijl dat in Showcase 900x600 of 600x900 is. . .

    Dan nu mijn echte vraag, wat voor objectieven nemen de DSLR-gebruikers eigenlijk mee?

  • #2
    Ik had persoonlijk nog maar weinig keus in mijn lenzen. Ik had een Sigma 18-50 (kit lens voor de Canon EOS300D)en een Sigma 28-300. Deze voldeden meestal voor wat ik wou fotograferen.

    Groeten,
    Erik

    Comment


    • #3
      De 24-85 zal er bij mij opstaan denk ik, maar misschien breng ik de 717 wel mee

      Comment


      • #4
        Hallo Natalia,

        Je hebt gelijk... ook hier mag 900X600 of 600X900 pixels posten,....geen probleem. Ik krijg enkel de sticky niet aangepast.

        Greets,

        Canon 6D

        Comment


        • #5
          is dat echt alles wat je meeneemt, Sonyke? Geen andere objectieven?

          Comment


          • #6
            Originally posted by NataliaNL
            is dat echt alles wat je meeneemt, Sonyke? Geen andere objectieven?
            Ik zal mijne kabas mee brengen. Moet wel zien dat ik dat allemaal in de auto krijg met de Roadrunner erbij......die gaat daar een workshopke geven. Wie weet wat die allemaal gaat bij hebben..strijkijzer, strijkplank heb ik gehoord. 't Moet wel allemaal in die auto natuurlijk.

            Comment


            • #7
              'k heb nog maar 1 lens en 28-70, maar misschien mag ik wel eens spelen met en ander lenske
              van en brave BD'er
              BD0235BE

              http://www.pbase.com/macchap

              We do what we can with what we have and where we are

              Comment


              • #8
                Ja hoor Macchap, wat wil je dat ik meeneem? Behalve je cdrom.

                Comment


                • #9
                  Ik neem alles mee Natalia, maar in uw geval kan da wel eens Heeeel zwaar worden, ik stel voor dat ge de 70-200 meeneemt en als ge dan echt wa fotokes wilt maken met de Bigma dan moogt ge die van mij wel effe opdraaien, ik pas dan wel op de VR

                  Comment


                  • #10
                    Allé het gaat daar precies plezant worden.
                    Ik hoop voor jullie dat het weer wat meevalt en veel veel plezier.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Nikon 300mm f4 AF ED-IF, groot genoeg.
                      Nikon AF-S Nikkor 24-85mm 1:3.5-4.5 G.
                      .....Dyslexie.......

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by wesley
                        Ik neem alles mee Natalia, maar in uw geval kan da wel eens Heeeel zwaar worden, ik stel voor dat ge de 70-200 meeneemt en als ge dan echt wa fotokes wilt maken met de Bigma dan moogt ge die van mij wel effe opdraaien, ik pas dan wel op de VR
                        Heel zwaar, ja, klopt, want ik neem mezelf ook mee.
                        De Bigma gaat ook gewoon mee, Peter slaapt toch nog als ik de deur uitga
                        Ik neem mee de 50mm 1.8, de 28-105, de Sigma 17-35 2.8-4, de 70-200 afs vr en de Bigma. O ja, ook nog de Kenko 1.4x en de Xdrive en de grip op de D100 en dus de D100 ook. Verder zit in de rugzak ook nog een pola en zijn er in totaal 4 accu's mee, en 2x 512mb en 1x 256 mb en 1x 128 mb compact flashcardjes. Mikekiwi schijnt een grote auto te hebben, dus misschien gaat mijn slik U8000 ook wel mee, maar die zal dan wel in de auto blijven liggen denk ik, want ik heb een hekel aan statieven. Verder schijnt ook de draadloze afstandsbediening in de tas te zitten, is ook wel leuk.
                        De sb 50-dx gaat ook mee, en iemand mag mij vertellen waarom ik toch steeds dag in dag uit RUZIE met die kl*teflitser heb. Nee, ik ben niet agressief.
                        Lidmaatschapskaart is inmiddels ook gevonden, en in de rugzak aanwezig.

                        Erik, Briggy en ik nemen meestal onze hele rugzak mee, maar vaak wisselen van lenzen komt er meestal niet van.

                        ANCHOR, ah, een 300...... wat weegt die nou?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cois
                          Allé het gaat daar precies plezant worden.
                          Ik hoop voor jullie dat het weer wat meevalt en veel veel plezier.
                          Kom jij niet???????????

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by NataliaNL
                            Originally posted by Cois
                            Allé het gaat daar precies plezant worden.
                            Ik hoop voor jullie dat het weer wat meevalt en veel veel plezier.
                            Kom jij niet???????????
                            Neen Natalia jullie zullen het zonder mij moeten stellen.
                            Ik kan maar eerst om 14u30 vertrekken en moet dan iets meer dan een uur rijden en lang alleen rijden doe ik ook niet zo graag.( dat is te stil )
                            Als het nu in de buurt moest zijn zou ik me wel eens laten zien.
                            Maak maar veel LOL
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Natalia die Kenko 1.4x in combinatie met de 50mm wil ik wel eens uitproberen
                              BD0235BE

                              http://www.pbase.com/macchap

                              We do what we can with what we have and where we are

                              Comment

                              Working...
                              X