Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lagangarbh cottage + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lagangarbh cottage + UPDATE

    Lagangarbh Cottage ligt aan de voet van Buachaille Etive Mor ......(In de buurt van Glencoe)



    Update: na smaak van anderen


    Last edited by Red Falcon; 29 november 2011, 18:25.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Lagangarbh cottage

    Knap Mooi licht en mooi contrast tussen kleine cottage en grote berg.
    www.petervdg.net/Portfolio

    Comment


    • #3
      Re: Lagangarbh cottage

      Mooi licht en prachtig die nietigheid weergegeven
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Lagangarbh cottage

        de compo vind ik hier heel sterk ,vooral de aandacht naar dat kleine huisje benadrukt de zware voet van die berg ,heel knap

        Comment


        • #5
          Re: Lagangarbh cottage

          Schitterende compositie.
          Vind dit een hele sterke plaat.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Lagangarbh cottage

            schoontje
            lekker nietig zo in da groots landschap
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: Lagangarbh cottage

              Wat zie ik graag jou beelden....zeker daar waar je het onderwerp zo minimalistisch plaatst...het maakt je landschap zo weids...zo indrukwekkend!!
              Mooi!!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: Lagangarbh cottage

                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                Wat zie ik graag jou beelden....zeker daar waar je het onderwerp zo minimalistisch plaatst...het maakt je landschap zo weids...zo indrukwekkend!!
                Mooi!!
                Gr Pascale
                Volmondig akkoord.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Lagangarbh cottage

                  Een grotendeels aangename foto...knappe omgeving en goeie compositie Spijtig wel dat je niet wat meer tijd in de belichting stak. De witte uitgebrande lucht en rivier schreeuwen om de aandacht terwijl de cottage en de berg hier eigenlijk het punt van aandacht zouden moeten zijn.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lagangarbh cottage

                    Heel sterk
                    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
                    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lagangarbh cottage

                      Zeer sterke plaat...kleursettings, compo allemaal dik OK
                      ....toch een beetje jammer van de uitgebrande lucht....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lagangarbh cottage

                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        Een grotendeels aangename foto...knappe omgeving en goeie compositie Spijtig wel dat je niet wat meer tijd in de belichting stak. De witte uitgebrande lucht en rivier schreeuwen om de aandacht terwijl de cottage en de berg hier eigenlijk het punt van aandacht zouden moeten zijn.
                        Ik ben het hier niet met jouw eens Rupselkopke. Mijn originele RAW belichting had zeker meer informatie, maar ik heb zelf ervoor gekozen om het beeld zo te maken. De wolkenpartij zag er op de blote oog nu eenmaal zo uit. Met de extra detail van de witt deel van de lucht werdt de beeld een stuk drukker en ook een stuk onwerkelijker. Tijdens het bewerking van de beeld heb ik steeds heen en weer tussen verschillende bewerkings layers getoggled en juist voor deze gekozen. Ik heb deze beeld al A3 afgedrukt en op papier oogt het heel mooi uit. Juist omdat HDR en blending nu eenmaal de mode zijn, betekent niet dat er alleen maar een smaak mag zijn.
                        Last edited by Helen; 26 november 2011, 18:18.
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lagangarbh cottage

                          Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                          Ik ben het hier niet met jouw eens Rupselkopke. Mijn originele RAW belichting had zeker meer informatie, maar ik heb zelf ervoor gekozen om het beeld zo te maken. De wolkenpartij zag er op de blote oog nu eenmaal zo uit. Met de extra detail van de witt deel van de lucht werdt de beeld een stuk drukker en ook een stuk onwerkelijker. Tijdens het bewerking van de beeld heb ik steeds heen en weer tussen verschillende bewerkings layers getoggled en juist voor deze gekozen. Ik heb deze beeld al A3 afgedrukt en op papier oogt het heel mooi uit. Juist omdat HDR en blending nu eenmaal de mode zijn, betekent niet dat er alleen maar een smaak mag zijn.
                          Das een straffe ...."de wolkenpartij zag er op het blote oog nu eenmaal zo uit"....maar "mijn originele RAW belichting had zeker meer informatie". Wel Helen ....ik had wat graag je camera gekocht dan Helen....de eerste digitale camera met meer dynamisch bereik dan je ogen. Een beetje tegenstrijdig nietwaar
                          Geen erg hoor Helen...ieder zijn smaak natuurlijk. Aan je uitleg te horen had je dus helemaal niets moeten blenden of omzetten naar hdr. Correct belichten is niet onlangs in de mode gekomen...het is altijd een uitdaging geweest voor de fotograaf om het zo goed mogelijk te kunnen. In je raw bestand zat het dus wel goed. Ik zal helaas moeten aanvaarden dat creatievelingen een draai aan de uitleg van hun gemaakte beeld geven...en jij zult moeten aanvaarden dat anderen en ik daarop kritiek geven. Ik zal de volgende keer wel eerst nadenken alvorens een opmerking te maken.
                          Last edited by RUPSELKOPKE; 26 november 2011, 19:23.
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lagangarbh cottage

                            Update is geplaatst.
                            vriendelijke groeten, Helen
                            Updated WWW.HELENICA.NL
                            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lagangarbh cottage

                              De lucht in de update die je plaatste is beter doortekend maar de kleuren op de berg en het gras ed zijn een beetje "te" nu.
                              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                              Comment

                              Working...
                              X