Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uw mening telt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uw mening telt

    Hallo iedereen,

    Binnenkort koop ik een 600D Canon aan maar ik heb me al rotgezocht voor een objectief of meerdere objectieven.

    Interesses: portret/landschap & dieren.

    Budget: 400€.

    Meest opvallende lenzen:
    -Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS II
    -Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
    OF
    -Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS II
    -Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD Canon

    Opmerkingen/idee/suggesties/etc alles is welkom.

    Dank bij voorbaat,
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Uw mening telt

    Van die dingen vind je toch volop reviews en ervaringen, ook hier op het forum?
    photozone.de is een betrouwbare site.

    Mijn insteek: iets meer bereik met de Tamron 70-300, de 55-250 van Canon iets lichter, allemaal goed voor de prijs.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Uw mening telt

      Hi,

      Ik heb destijds de eerste set gebruikt en k moet zeggen, prijs kwaliteit zeker de moeite.
      Met de Tamron heb k geen ervaring.
      Grtjs,
      Canon 40D - 24-105L - 100-400L -Sigma 18-50 - Speedlite 430EX II

      Comment


      • #4
        Re: Uw mening telt

        Ja, ik ben ook meer geneigd naar de eerste set lenzen.
        Bedankt voor de reacties tot dusver.

        Groeten,
        Facebook Silencior Landscapes
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Uw mening telt

          De Canon 55-250IS is een uitstekende lens voor de prijs maar de Tamron 70-300 VC is toch echt wel een andere klasse hoor Snelle autofocus (Tamron-variant van USM) en betere beeld- en bouwkwaliteit. Als je de Tamron kunt betalen, zou ik daarvoor gaan, deze zal je minder rap beu worden
          Als je vb wilt zien van de 55-250IS, neem dan eens een kijkje op mijn flickr, de link staat in mijn signature. Ik ben er tevreden over zolang je onderwerp niet beweegt of je in wat ruwere omstandigheden foto's neemt. De AF-snelheid is traag en de bouwkwaliteit is te vergelijken met de kitlens, niet bijster goed dus.
          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

          Comment


          • #6
            Re: Uw mening telt

            Dank voor uw reactie! Brengt zeker meer duidelijkheid met zich mee.

            Gr,
            Facebook Silencior Landscapes
            500px

            Comment


            • #7
              Re: Uw mening telt

              Oorspronkelijk geplaatst door be__silencior Bekijk bericht
              Dank voor uw reactie! Brengt zeker meer duidelijkheid met zich mee.

              Gr,
              Ik denk dat je best gewoon in de winkel eens gaat voelen. Je kan ook de 70-200 f4L overwegen, is niet (veel) duurder als de Tamron en is een fantastische lens
              Warning, houdt geen 70-200 f2.8 L IS II vast, anders stap je de winkel buiten 2000 euro lichter
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

              Comment

              Working...
              X