Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50 1.2L nog nooit op BD verkocht? Wat was er weer mis mee ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 50 1.2L nog nooit op BD verkocht? Wat was er weer mis mee ?

    Ik zie dat de 50 1.2L nog nooit op BD verkocht is, ik herinner met dat er iets mis was met deze lens, niet scherp tot f1.6 ofzo, in tegenstelling tot de 85 1.2L die superscherp volopen is op 1.2, was dit het probleem?

  • #2
    Re: Canon 50 1.2L nog nooit op BD verkocht? Wat was er weer mis mee ?

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Ik zie dat de 50 1.2L nog nooit op BD verkocht is, ik herinner met dat er iets mis was met deze lens, niet scherp tot f1.6 ofzo, in tegenstelling tot de 85 1.2L die superscherp volopen is op 1.2, was dit het probleem?
    Als em nooit op BD verkocht is, zegt dat toch genoeg over de kwaliteit?

    Comment


    • #3
      Re: Canon 50 1.2L nog nooit op BD verkocht? Wat was er weer mis mee ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Als em nooit op BD verkocht is, zegt dat toch genoeg over de kwaliteit?
      Idd en ik weet niet of het hier ooit een heeft gestaan, vast wel. Enige wat er mis is met deze lens is dat het nogal duur is en niet iedereen heeft er zoveel geld ervoor over. Het is de beste 50mm die er is..........ok sorry die van leica heeft er een paar met een prijskaartje om hartaanval van te krijgen....
      Leica Noctilux-M 0.95/50mm 8000 euro haha
      Last edited by aras; 23 november 2011, 01:13.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 50 1.2L nog nooit op BD verkocht? Wat was er weer mis mee ?

        het is maar wat je ermee doet hoor. De 50L is een toffe lens maar bof je hebt zoveel modernere lenzen die hetzelfde presteren, of toch bijna. Moest ik deze 50L hebben, ik zou hem ook niet meteen verkopen, ik ben al zo gehecht aan mijn 135L en 35L, je weet gewoon dat wat je ervan moet verwachten, dat ze daar dus ook aan voldoen.
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

        Comment

        Working...
        X