Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het verhaal van de verschrikkelijke schildpadman (vervolg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het verhaal van de verschrikkelijke schildpadman (vervolg)

    foto 11 : Gori de verschrikkelijke gorillaman, zorgt voor extra beveiliging van het meisje.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 12 : Loeky heeft alles gezien en terwijl de mannen gaan eten, verlost hij het meisje met zijn passe-partoutsleutel.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 13 : Gori is woedend en is op zoek naar Loeky. Hij zal er gehakt van maken.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 14 : Nu is Loeky echt bang. Hij weet wat hem te wachten staat.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 15 : Ja, inderdaad de schildpadman rust niet meer. Hij wil en zal die Loeky vinden. Hij zoekt zowel buiten in de natuur.

    [IMG]
    [/IMG]


    foto 16 : Als binnen in huis


    foto 17 : Een keer was Loeky er bijna gevat. Maar dankzij agent 007, wist hij zich te vermommen.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 18 : Maar nadat hij in het groot nieuws boek gelezen had : nl het verhaal van David en Goliath.

    [IMG]
    [/IMG]

    foto 19 : was Loeky nooit meer bang, hij wist dat hij kon winnen en dus werd hij groot, heel groot en de schildpadman... nou die slonk met de tijd.


    Einde

    Zoals beloofd heb ik het ander stukje erbij geplaatst. Het stukje dat ik weg moest laten omdat het meer dan 10 plaatjes telde.

  • #2
    Re: het verhaal van de verschrikkelijke schildpadman (vervolg)

    Leuk gedaan Loeky

    Heb je oorspronkelijke blijkbaar gemist, dus nu snel ook even gaan bekijken.
    Als ik het zo zie en lees heb je er intussen een hele wereld geschapen.
    Ik volg Doudeke wel ivm de samenhang, maar de foto's vind ik wel goed gedaan en daar is het dan toch in eerste instantie om te doen hè.
    Die z/w vind ik ook wel iets hebben, vooral die van de vermomde Loeky en foto 15 van de schildpadman.

    Heb vorige zaterdag zelf ook foto's van Loeky's appartement getrokken in het zonnetje. Zal er bij gelegenheid ook wel eentje van posten.

    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

    Comment


    • #3
      Re: het verhaal van de verschrikkelijke schildpadman (vervolg)

      Ja, Mouseketeer, daar gaat het om. De foto's. Het verhaal lees je als die te koop is in de handel
      Bedankt voor je commentaar en ik volg Doudeke ook hoor.
      Kijk uit naar jou foto.

      Comment


      • #4
        Re: het verhaal van de verschrikkelijke schildpadman (vervolg)

        Ik vind dit ongelooflijk leuk en mooi gedaan,ik waan me zo weer in mijn kindertijd... grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment

        Working...
        X